چهره‌هایی که به سوالات تخصصی کمال تبریزی پاسخ می‌دهند

در قالب نشست‌های تخصصی «۴۰-۲۰»؛

چهره‌هایی که به سوالات تخصصی کمال تبریزی پاسخ می‌دهند

تعدادی از چهره‌های باسابقه در حوزه‌های مختلف فیلمسازی، در قالب نشست‌های تخصصی «۴۰-۲۰» در چهلمین جشنواره فیلم‌کوتاه تهران، به گفتگو با کمال تبریزی خواهند نشست.

به گزارش ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی «۴۰-۲۰» در این دوره از جشنواره با ساختاری متفاوت میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

در ۱۰ نوبت از این نشست‌ها که با محوریت گفتگوی تخصصی با عوامل پشت صحنه در پیش تولید یک فیلم طراحی شده است، کمال تبریزی به گفتگو با چهره‌های معتبر در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

در روز پنجشنبه ۲۷ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ کمال تبریزی به گفتگو با محمدرضا گوهری به‌عنوان فیلمنامه‌نویس خواهد پرداخت و در ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در همین روز، دبیر گفتگو با محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کننده باسابقه سینما خواهد بود.

در دومین روز جشنواره، جمعه ۲۸ مهرماه، از سال ۱۵ تا ۱۶:۳۰ مصطفی احمدی در مقام مدیر برنامه‌ریزی به سوالات تخصصی کمال تبریزی پاسخ می‌دهد و در نوبت دوم از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ تبریزی میزبان محمود کلاری فیلمبردار پیشکسوت سینما می‌شود و به گفتگوی تخصصی با او می‌پردازد.

رضا کیانیان بازیگر باسابقه سینما در روز سوم جشنواره یعنی شنبه ۲۹ مهرماه در ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ پاسخگوی سوالات کمال تبریزی خواهد بود و در نوبت دوم این روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ میثم مولایی به سوالات تبریزی درباره تدوین فیلم پاسخ می‌دهد.

چهارمین روز گفتگوهای کمال تبریزی در روز یکشنبه ۳۰ مهر و از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با حضور کیوان مقدم در حوزه طراحی صحنه و لباس پی گرفته می‌شود و در نوبت دوم این روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ مهری شیرازی چهره‌پرداز باسابقه سینما به سوالات تخصصی کمال تبریزی پاسخ می‌دهد.

کمال تبریزی در روز دوشنبه اول آبان ماه از ساعت ۱۵تا ۱۶:۳۰ با موضوع موسیقی فیلم به گفتگو با کارن همایونفر می‌پردازد و در همین روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ میزبان محمدرضا دلپاک خواهد بود تا گفتگویی تخصصی درباره طراحی صدا در سینما داشته باشند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *