قصه رنج‌ها و مسائل سینمای آماتور در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

فرزاد رنجبر کارگردان فیلم کوتاه داستانی «آپولو»:

قصه رنج‌ها و مسائل سینمای آماتور در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

کارگردان فیلم کوتاه داستانی «آپولو» درباره آثار راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بیان کرد: «آپولو» قصه رنج‌ها و مسائل سینمای آماتور و قصه کارگردانی است که همه زندگی خود را روی فیلمی سرمایه‌گذاری کرده و درگیر مسائلی می‌شود.

به گزارش ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فرزاد رنجبر کارگردان فیلم کوتاه «آپولو» که در بخش داستانی چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، درباره این اثر گفت: فیلم کوتاه «آپولو» درباره رنج‌ها و مسائل سینمای آماتور است و قصه کارگردانی است که همه زندگی خود را روی فیلمی سرمایه‌گذاری کرده است و درگیر مسائلی می‌شود.

وی درباره تجربه حضور خود در جشنواره تهران ادامه داد: سال گذشته با فیلم کوتاه «گودال» در این جشنواره معتبر حضور داشتم که بعد از یک وقفه چندساله در حوزه فیلم‌سازی این فیلم را ساخته بودم و امسال نیز با «آپولو» که دومین فیلم من بعد از این وقفه محسوب می‌شود، در جشنواره حضور دارم.

وی عنوان کرد: «آپولو» از دل تجربیات من در سینما ساخته شده است و تمام جزییات آن از لحظات و تجربه‌های سخت من از فیلم‌سازی بیرون آمده است.

کارگردان «آپولو» افزود: کسانی که در حوزه ساخت فیلم کوتاه دست دارند، با دیدن فیلم من به یاد تجربیات و خاطرات خود در طول تولید فیلم خواهند افتاد و از این نظر فیلمی سمپاد برای اهالی سینما خواهد بود.

رنجبر توضیح داد: این فیلم را آبان سال گذشته با امیر طالب بیدختی که تهیه‌کنندگی کار را به عهده داشت در سمنان شروع کردیم اما هزینه ساختش از آنچه فکر می‌کردیم بیشتر شد و این ماجرا سختی‌هایی را به همراه داشت. از فیلمبرداری و تصویر گرفته تا صدابرداری و صداگذاری و طراحی صحنه همه و همه باعث شد که کیفیت ساخت یکی از نقاط قوت فیلم باشد.

رنجبر تصریح کرد: در حال حاضر مشغول پیش تولید فیلم کوتاه جدیدم تحت عنوان «روز خداحافظی» که درباره آخرین روزهای زندگی یک پدر است که می‌خواهد یک روز کامل را با خانواده بگذراند و کاملا متفاوت با فیلم آپولو است و به عقیده من یک کمدی سیاه محسوب می‌شود.

کارگردان فیلم کوتاه «آپولو» در پایان عنوان کرد: امیدوارم همه اتفاقات به سمتی برود که بتوانم بعد از ساخت فیلم «روز خداحافظی» به سمت ساخت فیلم بلند بروم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *