فیلم‌های کوتاه داستانی حاضر در مسابقه سینمای ایران روی میز نقد قرار می‌گیرند

فیلم‌های کوتاه داستانی حاضر در مسابقه سینمای ایران روی میز نقد قرار می‌گیرند

آثار داستانی و فیلم‌های حاضر در بخش ‌«استعدادهای نو» چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور منتقدان، سینماگران و روزنامه‌نگاران با اجرا و کارشناسی میثم کریمی در ایام برگزاری این رویداد مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌های کوتاه داستانی حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور منتقدان و سینماگران برجسته نقد و بررسی می‌شوند.

این جلسات که هر روز از جشنواره و بعد از نمایش باکس‌های دوم و سوم در سالن اصلی خانه جشنواره برگزار خواهد شد، با اجرا و کارشناسی میثم کریمی میزبان چهره‌های سینمایی، روزنامه‌نگار و منتقد نظیر هادی مقدم‌دوست، امیر قادری، محمدتقی فهیم، مریم دوستی، داوود مرادیان، سعید هاشم‌زاده، عطا مجابی، محمدرضا مقدسیان، محسن سوهانی و رضا منتظری است.

این نشست‌های نقد و بررسی هر روز در بازه‌های زمانی ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ در پردیس سینمایی ملت میزبان صاحبان آثار، عوامل فیلم‌ها و عموم علاقه‌مندان و شرکت کنندگان در دوره چهلم جشنواره فیلم کوتاه تهران است. بلیت آثار حاضر در جشنواره در سامانه آی‌تیکت به نشانی www.iticket.ir ارائه شده است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *