«شاخه زیتون» در جشنواره فیلم کوتاه تهران به مردم فلسطین تقدیم می‌شود

با نمایش ویژه فیلم‌های کوتاه؛

«شاخه زیتون» در جشنواره فیلم کوتاه تهران به مردم فلسطین تقدیم می‌شود

مقاومت مردم فلسطین علیه جنایات صهیونیست‌ها با نمایش ۶ فیلم در بخش جنبی «شاخه زیتون» چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پاسداشت می‌شود.

به گزارش ستاد خبری چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، «شاخه زیتون» عنوان یک بخش جنبی از چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران است که قرار است فیلم‌هایی با محوریت مقاومت مردم فلسطین را به نمایش بگذارد.

در این بخش ویژه ۶ فیلم از ایران، آمریکا و فلسطین اکران می‌شود.

بنابراین گزارش روز جمعه ۲۸ مهر و روز یکشنبه ۳۰ مهرماه در سانس ۵ و در سالن ۸ از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ فیلم‌های کوتاه داستانی «حنان» ساخته محمدمهدی توکلی از ایران، داستانی «شورشی» ساخته علی سلمانی از ایران، مستند «حمله بعدی به جنین» از آمریکا، مستند «شهرور» ساخته محمد غنین حسانین و یعفا عزت شهرور‌ از فلسطین، انیمیشن «فرار بزرگ» و انیمیشن «خونه دزد» ساخته حمید نخعی امرودی روی پرده می‌روند.

«شاخه زیتون» عنوان یک بخش جدید جنبی است که به منظور پاسداشت مقاومت مردم مظلوم فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها علیه آن‌ها به چهلمین جشنواره بین‌المببی فیلم کوتاه تهران اضافه شده است.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه به دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *