تمام فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را می‌بینیم

خاطره حاتمی مطرح کرد؛

تمام فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را می‌بینیم

بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید براینکه فیلمسازان کوتاه خلاقانه‌تر و همراه با انرژی، انگیزه و تلاش بیشتری فیلم می‌سازند و فکرهای خلاقانه و نو دارند، گفت: امسال قصد دارم تمام فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را ببینم.

به گزارش ستاد خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، خاطره حاتمی، بازیگر سینما و تلویزیون در حاشیه حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: خیلی وقت پیش‌ها، حدود ۲۰ سال پیش به‌شدت جشنواره فیلم کوتاه تهران و آثار فیلم کوتاه را دنبال می‌کرد و فیلم کوتاه برایم جدی بود.

او با بیان اینکه مدتی است از دیدن فیلم کوتاه دور هستم اما امسال قصد دارم آثار جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را به‌صورت جدی دنیال کنم، تصریح کرد: دیدن تغییرات و پیشرفت‌ها و آشنا شدن با فضای فکر فیلمسازان کوتاه از این جهت که فضای ۲۰ سال پیش فیلمسازان را کاملأ به‌یاد دارم برایم بسیار جذاب و جالب توجه است بخاطر همین امسال قصد دارم تمام فیلم‌های جشنواره را ببینم.

بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید براینکه فیلم کوتاه را خیلی می‌پسندم بخاطر همین حضور در جشنواره فیلم کوتاه برایم هیجان دارد، افزود: همکاری با فیلمسازان جوان برای من همیشه جالب و جذاب بوده و بخاطر همین علاقه‌مند  همکاری با فیلمسازان جوان هستم.

حاتمی درباره ویژگی فیلمسازان جوان عنوان کرد: فکر می‌کنم فضای فیلمسازان کوتاه مقداری خلاقانه‌تر و همراه با انرژی، انگیزه و تلاش بیشتری است و فکرهای خلاقانه و نو دارند. فیلمسازان در ابتدای مسیر دچار چارچوب‌های عجیب‌وغریب نشده‌اند و همین بی‌چارچوبی می‌تواند یک امتیاز باشد.

او درباره جایگاه حرفه‌ای فیلمسازان جوان گفت: شاید در بین گروه‌های فیلمسازی حرفه‌ای، رفتار غیرحرفه‌ای هم وجود داشته است به خاطرهمین نباید فکر کنیم همه گروه‌هایی که فیلم بلند کار می‌کنند حتما حرفه‌ای هستند. این مسئله در بین فیلمسازان کوتاه هم وجود دارد اما در نهایت همه درحال آزمون و خطا و یادگیری هستیم.

چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *