اولین جایزه بین المللی گورمردها از جشنواره تایلند

اولین جایزه بین المللی گورمردها از جشنواره تایلند

فیلم کوتاه «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ارومیه موفق به کسب جایزه از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و ویدئوی «تایلند» شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و ویدئوی «تایلند» در حالی شب گذشته در مرکز فرهنگی و هنری بانکوک برگزار شدکه هیئت‌داوران جشنواره، فیلم کوتاه «گورمردها» به کارگردانی علی مردمی را به‌عنوان بهترین فیلم بخش بین‌الملل جشنواره انتخاب کردند.

«گورمردها» به‌عنوان تنها نماینده ایران در این جشنواره با فیلم‌هایی از فرانسه، اندونزی، سوئیس، هلند، کامبوج، ترکیه، انگلیس، بلژیک، فیلیپین، ژاپن، لهستان و … به رقابت پرداخت و موفق شد اولین جایزه بین‌المللی‌اش را کسب کند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از:نویسنده و کارگردان:علی مردمی، تصویربردار:محمد فکوری، تدوین:کیومرث صمدی طاری، صدابردار:نادر خالدی، صداگذار:حسین قورچیان، بازیگران:هادی افتخار زاده، رضا خروجیان، وحید رضوی، تهیه کننده:انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر ارومیه

جشنواره فیلم کوتاه و ویدئوی «تایلند» در سال ۱۹۹۷ توسط بنیاد فیلم تایلند تأسیس شده است و فیلم‌های کوتاه، دانشجویی، انیمیشن، تجربی و فیلم‌های مستندی که به‌نوعی نشان‌دهنده روح مستقل این‌گونه فیلم‌ها از فیلم‌های تجاری هستند را به نما‌یش می‌گذارد و علاوه بر آن، برنامه‌های جنبی مختلف بر اساس تم‌های متعددی نیز برگزار می‌کند.

بیستمین دوره این جشنواره ۲۰ تا ۲۸ آگوست برابر با ۳۰ مرداد تا ۷ شهریور در مرکز فرهنگی و هنری بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *