کارگردان فیلم کوتاه «ققنوس»:جشنواره فیلم کوتاه تهران اهمیت زیادی برای جوانان قائل است

کارگردان فیلم کوتاه «ققنوس»:جشنواره فیلم کوتاه تهران اهمیت زیادی برای جوانان قائل است

فرزین نوبرانی که با فیلم «ققنوس» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، درباره رویکرد این رویداد سینمایی گفت: یکی از مزیت‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران وجود بخش تجربی آن است این بخش اهمیت زیادی برای فیلمسازان جوان قائل است.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، فرزین نوبرانی کارگردان فیلم «ققنوس» بیان کرد: من علاقه زیادی به کارهای آلبر کامو دارم و به همین دلیل سعی کردم که فیلمی با حال و هوای فیلم‌های او تولید کنم.

وی افزود: این فیلم بر مبنای گردش روزمرگی انسان ها تولید و شروع به فیلم برداری شده است، در این فیلم چون انسان ها گردش روزگار را سپری می کنند کماکان امیدی دارند، این فیلم سعی کرده امید را زنده کند چراکه اگر امید نباشد موجب سرگشتگی می شود و این امید است که موجب می شود انسان ها به جریان زندگی خود ادامه بدهند.
این کارگردان فیلم کوتاه ادامه داد: یکی از مزیت‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران وجود بخش تجربی آن است این بخش اهمیت زیادی برای فیلمسازان جوان قائل است و خوشحالم که فیلم من در این بخش پذیرفته شده است
نوبرانی تصریح کرد: این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره های کشور است که فیلمسازان جوان تلاش دارند در آن شرکت کنند تا بهتر دیده شوند.
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی فردا ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *