پیش از برگزاری نشست پیتر چرکاسکی؛ فیلم “The Train” را تماشا کنید

پیش از برگزاری نشست پیتر چرکاسکی؛ فیلم “The Train” را تماشا کنید

پیش از برگزاری نشست پیتر چرکاسکی؛

فیلم “the train” را تماشا کنید

لینک و رمز عبور برای تماشای اثر پیتر چرکاسکی که ساعت ۱۵ امروز(پنجشنبه ۲۹ مهر) نشست نقد و بررسی آن با حضور خود کارگردان برگزار می‌شود، در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست تخصصی بررسی فیلم تجربی “train again” به کارگردانی پیتر چرکاسکی بعدازظهر امروز پنجشنبه ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۵ با حضور این کارگردان برگزار خواهد شد.

از آن‌جایی که در این نشست درباره فیلم این کارگردان صحبت می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند پیش از شروع این نشست، با لینک https://vimeo.com/507933279 و رمز عبور PW: train به تماشای این اثر کوتاه بنشینند.

پیتر چرکاسکی در دانشگاه وین به طور همزمان به تحصیل روزنامه‌نگاری و علوم سیاسی پرداخته و از ۱۹۷۹ آغاز به فیلمسازی نموده است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و همچنین از اعضای موسس تعاونی فیلمسازان جدید اتریش بوده است.
سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *