پیام فرهاد قائمیان به همایش دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان/ اینجا خانه من است

همزمان با برگزاری نخستین دوره صادر شد؛

پیام فرهاد قائمیان به همایش دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوان/ اینجا خانه من است

فرهاد قائمیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون و از هنرمندان برخاسته از انجمن سینمای جوانان ایران در پیام کوتاهی از برگزارکنندگان اولین همایش دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران قدردانی کرد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فرهاد قائمیان بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که از مدعوین نخستین همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران بود و به دلیل حضور در صحنه فیلم‌برداری امکان همراهی حضوری در این همایش را نداشت، با ارسال پیام کوتاهی از برگزارکنندگان این همایش قدردانی کرد.

قائمیان در پیام کوتاه خود با تأکید بر اینکه «انجمن خانه من هست و محل خلاقیت‌های من» ضمن قدردانی از دعوت خود به این همایش بزرگ با ادای احترام به هم‌دوره‌ای‌های خود که امروز پیشکسوتان و حرفه‌ای‌های سینمای ایران هستند، برای فیلمسازان جوان، فرهنگ‌سازان و آینده‌سازان فرهنگ و هنر ایران زمین آروزی موفقیت کرد.

فرهاد قائمیان بازیگر حرفه ای سینما، تئاتر و تلویزیون است که فعالیت سینمایی خود را از انجمن سینمای جوانان اردبیل شروع کرده و جزو هنرجویان اولین دوره فیلمسازی این دفتر در سال ۱۳۶۴ بود. وی پس از اتمام دوره فیلمسازی ضمن ساخت فیلم کوتاه و همکاری در تولید فیلم‌های کوتاه دفتر اردبیل، شروع به تدریس رشته‌های طرح، گزارش‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی در این دفتر کرد و در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم سینمایی «دمرل» و سپس «سکوت کوهستان» به‌عنوان بازیگر وارد سینمای حرفه ای شد و تا به امروز در آثار متعددی نقش‌آ‌فرینی کرده است.

«مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی آخرین فیلم سینمایی کارنامه فرهاد قائمیان است که در آن ایفای نقش اصلی را برعهده داشت.

قائمیان تجربه داوری جشنواره فیلم کوتاه تهران در دوره سی‌ویکم را هم در کارنامه فعالیت‌های حرفه‌ای خود دارد.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *