هیات داوران مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

هیات داوران مسابقه بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

هیات داوران بخش مسابقه بین‌الملل سیونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، هیات داوران بخش مسابقه بین الملل سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با ترکیبی از داوران ایرانی و غیرایرانی معرفی شدند.

محمود کلاری، میرونا رادو، ادویناس پوکستا، تحسین ایسبیلن و سرجیو گومز اعضای هیات داوران این دوره از جشنواره را تشکیل می‌دهد.

محمود کلاری
محمود کلاری عکاس، فیلمبردار، کارگردان پیشکسوت سینما متولد ۱۳۳۰ در تهران است. او فیلمبرداری بسیاری از آثار سینمایی از جمله «عنکبوت»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «بهت»، «خوک»، «ساعت ۵ عصر» و… انجام داده و از بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایزی را به خود اختصاص داده است.

میرونا رادو
میرونا رادو کارگردان و تهیه کننده متولد ۱۹۸۶ در بخارست است که حدود ۱۵ سال است که در صنعت فیلم (تولید و پخش فیلم) از جمله جشنواره‌های مهم بین‌المللی فعالیت می‌کند. او بنیانگذار جشنواره O’Clock (ساعت) است و از سال ۲۰۲۲ به عنوان مدیر هنری جشنواره بین‌المللی ABIFF انیمیشن بخارست منصوب شده است. میرونا در جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در سال ۲۰۲۰ به عنوان عضو هیات داوران لیبل سینماهای اروپا فعالیت کرد.

ادویناس پوکستا
ادویناس پوکستا متولد ۱۹۷۴ در ویلمیوس است. او پروگرمر و عضو آکادمی فیلم اروپا از لیتوانی است. او از تابستان ۲۰۱۸ به عنوان مشاور برای جشنواره فیلم BLACK NIGHTS در تالین فعالیت دارد. ادویناس از سال ۲۰۰۱ به طور منظم در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم در اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکای جنوبی و… شرکت می‌کند. ادویناس کارشناس کمیته انتخاب جوایز فیلم اروپا است. او همچنین پیش از این به عنوان عضو هیات داوران در بسیاری از جشنواره‌ها مانند کن و بوسان فیلم‌های کوتاه و بلند را داوری کرده است.

تحسین ایسبیلن
تحسین ایسبیلن متولد ۱۹۶۴ در ازمیر است، او به عنوان مدیر فیلمبرداری و کارگردان در صنعت سینما فعالیت می‌کند. تحسین به عنوان فیلمبردار با تلویزیون‌های معتبری مانند History Channel و ARD همکاری داشته است. او تا به حال در چندین جشنواره ملی و بین‌المللی در یونان، ترکیه و… عضو هیات داوران بوده است.

سرجیو گومز
سرجیو گومز متولد ۱۹۷۷ در پرتو است، او از سال ۲۰۰۱ در جشنواره بین‌المللی و معتبر «ویلا دو کونه» پرتغال به عنوان برنامه‌ریز و هماهنگ‌کننده بخش صنعتی و رقابتی فعالیت می‌کند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار فردا دوشنبه ۲ آبان برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *