معرفی منتقدان و کارشناسان نشست‌های ایسفا در نشست‌های روز سوم جشنواره ۳۷

معرفی منتقدان و کارشناسان نشست‌های ایسفا در نشست‌های روز سوم جشنواره ۳۷

امیر سحرخیز، محمدرضا مقدسیان، تی‌یام یابنده، مهرداد شیخان و پوریا جهانشاد کارشناسان و منتقدان ایسفا برای تحلیل و بررسی فیلم‌های سومین روز از جشنواره سی و هفتم هستند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های نقد و بررسی انجمن فیلم کوتاه ایران(ایسفا) در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره بین‌الملللی فیلم کوتاه تهران با حضور ۵ سینماگر پی گرفته می‌شود.

امیر سحرخیز، محمدرضا مقدسیان، تی‌یام یابنده، مهرداد شیخان و پوریا جهانشاد فیلمسازان و کارشناسان و منتقدانی هستند که به بررسی و تحلیل فیلم‌های حاضر در جدول نمایش روز سوم(جمعه ۳ بهمن) می‌پردازند.

ویژه برنامه‌های «میز نقد»به دبیری سید وحید حسینی نامی در ۴ بازه زمانی هر روز از جشنواره از ودیو، تیوال و سامانه هاشور(خانه آنلاین جشنواره) به نشانی www.hashure.com و لایو اینستاگران انجمن سینمای جوانان ایران با شناسه کاربری @iycs.ir پخش می‌شود.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۵ بهمن ادامه دارد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *