مرادی کرمانی: فیلم کوتاه را باید در تلویزیون برای مردم پخش کنند

مرادی کرمانی: فیلم کوتاه را باید در تلویزیون برای مردم پخش کنند

 
هوشنگ مرادی کرمانی معتقد است فیلم کوتاه می تواند قبل از اکران فیلم های سینمایی یا در میان برنامه های تلویزیونی پخش شود.
به گزارش ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ، هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده سرشناس کشور که در حاشیه دومین روز جشنواره از دو کتاب «فیلم کوتاه همایش بین‌المللی مطالعات فیلم کوتاه تهران: گذشته، حال و آینده» و «ساختن یک فیلم کوتاه» رونمایی کرد ، درباره اهمیت فیلم کوتاه گفت: فیلم کوتاه یکی از مدیاهای مهمی است که در سراسر جهان به آن توجه ویژه ای شده است.
او ادامه داد: من اعتقاد دارم جهان امروز، جهان تصویر است و تصویرسازی در دنیای امروز شکل گسترده‌تری پیدا کرده است.من همیشه اعتقاد دارم به جای سخنرانی های پر طول و تفصیل در آغاز برنامه ها و نشست ها و هم چنین در اکران سینما ها می توان برای حاضران قصه خواند و برایشان فیلم کوتاه اکران کرد چرا که به شکلی موجز عصاره ای از اطلاعات را ارائه می دهد.
این نویسنده گفت: من بارها گفته ام که می توان قبل از اکران فیلم های سینمایی در سالن های سینما و یا در میان برنامه های تلویزیونی فیلم کوتاه پخش کرد.
مرادی کرمانی گفت:علیرغم این که بیشتر فیلمسازان کوتاه و یا دست اندرکاران آن فکر می کنند فضا برای اکران این فیلم ها محدود است ، اما من معتقدم فضا برای بیشتر دیده شدن فیلم کوتاه وجود دارد ، اگر بخواهیم که فیلم کوتاه را به مردم نشان بدهیم.
او گفت:جشنواره ها هم آفت دارند ، و هم نقطه قوت اما من می گویم این که ما بتوانیم در یک اتمسفر فرهنگی فضایی برای گفتگو میان هنرمندان و مخاطبان ایجاد کنیم یک اتفاق ویژه و شایسته تقدیر است.
سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۲۹ مهرماه به دبیری سید صادق موسوی در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.
منبع: هنرمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *