طراح پوستر جشنواره فیلم کوتاه تهران: هر خانه یک چراغ روشن برای حمایت از سینما دارد

طراح پوستر جشنواره فیلم کوتاه تهران: هر خانه یک چراغ روشن برای حمایت از سینما دارد

نوید برهمند درباره ایده پوستر این جشنواره گفت: پوستر با نگاهی امیدبخش و دربرگیری چراغ‌های روشن، مردم را به ماندن در خانه و توجه به حفظ سلامتی‌شان دعوت می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نقل از ایلنا، نوید برهمند (طراح پوستر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران) درباره ایده این طرح که تصویری که از یک ساختمان در فضای شهر را با چراغ‌هایی روشن دربرمی‌گیرد، توضیح داد: پوستر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با نگاهی به شرایط حال حاضر جامعه طراحی شده است. این پوستر با استفاده از تکنیک کلاژ تصویر یک ساختمان با چراغ‌هایی روشن است که گویی هر خانه یک داستان و قصه برای روایت کردن دارد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند شکل‌گیری ایده تا اجرای این پوستر ۱۲ روز زمان برده است، افزود: این پوستر با نگاهی امیدبخش و دربرگیری چراغ‌های روشن، مردم را به ماندن در خانه و توجه به حفظ سلامتی‌شان دعوت می‌کند. جشنواره فیلم کوتاه تهران اولویت را بر سلامتی مردم، هنرمندان و مخاطبان سینما قرار داده است و سعی کردیم این رویکرد را در پوستر جشنواره نیز لحاظ کنیم.

این طراح و گرافیست در پایان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب هر خانه می‌تواند یک سینما و یک چراغ روشن برای حمایت از این هنر داشته باشد.

نوید برهمند متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر تهران و ۱۷ سال سابقه فعالیت است. وی در سه دوره پیشین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز به عنوان طراح کتاب جشنواره این رویداد را همراهی کرده است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ۷ تا ۱۳ آبان ۹۹ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *