سوگل طهماسبی: استعدادهای ناب در دنیای فیلم کوتاه

سوگل طهماسبی: استعدادهای ناب در دنیای فیلم کوتاه

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در پردیس سینمایی ایران مال و سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران گفت: قصه ها و استعدادهای نابی که در دنیای فیلم کوتاه پیدا می شوند، در سینمای بلند وجود ندارند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: به عنوان یک بازیگر به بازی در فیلم کوتاه علاقه دارم و تاکنون چهار تجربه ایفای نقش در فیلم کوتاه را داشته ام چراکه فیلم کوتاه این فرصت را مهیا می‌کند که تجربه های متفاوتی به دست آوری و خودت رو به عنوان بازیگر محک بزنی.
وی افزود: قصه ها و استعدادهای نابی که در دنیای فیلم کوتاه پیدا می شوند، در سینمای بلند وجود ندارند. از سوی دیگر تنوع قصه و شخصیت در فیلم کوتاه با حضور یکسری از جوانان خوش انرژی و باانگیزه که هنوز وارد فضای تجاری سینما نشده اند و چهارچوب سینما برایشان مقدس است موجب بالندگی سینمای کوتاه شده است.
این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تجربه قرار گرفتن در کاراکترهای مختلف برای من جذاب است چراکه ما را از چهارچوب همیشگی خارج می کند و فیلم کوتاه زیباترین برش از بخشی از یک زندگی است.
طهماسبی گفت: شاید گاهی فیلم کوتاه از مسیر اصلی خود خارج می شود، اما باید گفت تنوع همچنان در میان آثار سینمای کوتاه وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: دو جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان جشنواره‌هایی هستند که آینده سینمای ایران را می سازند و از دل این دو جشنواره سینمای آینده کشور تامین می شود.
نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *