ساسان توکلی فارسانی از ماجرای عکس کیارستمی گفت

ساسان توکلی فارسانی از ماجرای عکس کیارستمی گفت

ساسان توکلی فارسانی از ماجرای عکس زنده یاد کیارستمی که روی پوستر سی و سومین جشنواره  بین المللی فیلم کوتاه تهران نقش بسته است می گوید.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران، ساسان توکلی فارسانی که اکنون در امریکا حضور دارد درباره عکس انتخاب شده برای پوستر جشنواره سی و سوم گفت: عکس پوستر سی سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران را در تاریخ چهارم اردیبهشت ۱۳۸۴ از زنده یاد کیارستمی در منزلشان انداختم.

وی درباره همکاری با استاد کیارستمی افزود: اوایل احساس می کردم که خیلی رضایت ندارد از ایشان عکس بیندازم، ولی کم کم علاقه مند شدند و بعد از هر عکس که می خواست عکس ها را ببیننند، از چهره شان متوجه می شدم از عکس راضی هستند یا نه. بعد ها ایمیل های جشنواره ها را می دادند تا از عکس هایشان برای آنها بفرستم.

ساسان توکلی فارسانی ادامه داد: تمام لحظاتی که با آقای کیارستمی بودم سراسر خاطره است چه در خانه شان که گپ و گفت و گو داشتیم و چه در سفر .

این عکاس افزود: خوشحالم در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه یاد استاد کیارستمی گرامی داشته می شود.

توکلی فارسانی درباره عکس سلفی با استاد کیارستمی در پروژه «فرش ایرانی» نیز گفت: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ به اتفاق استاد می رفتیم چند فرش برای فیلم «فرش ایرانی» بخریم که این عکس را از خودمان در تاکسی گرفتیم.

پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران بر اساس طرحی از فرید فرخنده کیش، عکس ساسان توکلی فارسانی و اجرای فریبا شفیعی طراحی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *