رئیس سازمان سینمایی: راه گفتگو با مردم فیلم‌سازی است

رئیس سازمان سینمایی: راه گفتگو با مردم فیلم‌سازی است

به ‌گزارش ستاد خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمد مهدی حیدریان که در اولین روز برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشت به ستاد خبری بیان کرد: امروز تعدادی از آثار کوتاه به نمایش درآمده و الان برای ارزیابی آثار زود است بنابراین می توانم مثل بازدید کننده ها و مخاطبان اظهار نظر کنم.
وی افزود: خوشحالم که هر روز به تعداد علاقمندان فیلم کوتاه اضافه می شود و ما هم باید همپای یکدیگر این مسیر را ادامه دهیم و قدر این استقبال خوب و پرحجمی که هنرمندان و هنردوستان رقم زده اند را بدانیم. حضور قابل توجه جوانان در این رویداد در سطح بالا این امیدواری را ایجاد می کند که فیلمسازان برای تولیدهای بیشتر باانگیزه تر عمل کنند.
حیدریان با اشاره به اینکه راه گفتگو با مردم فیلمسازی است، ادامه داد: فیلمسازی بیان تصویری است ما هم مثل همه بیننده هایی که اولین روز جشنواره را اینگونه پرشور رقم زده اند آرزو می کنیم هنرمندان علاقمند به فیلمسازی به خصوص فیلم کوتاه در این مسیر موفق باشند البته ما وظیفه خود می دانیم که کمک شان کنیم.
وی درباره انتظاری که فیلمسازان کوتاه بعد از جشنواره از مسئولان سینمایی دارند، گفت: برنامه جامعی برای اکران تمام فیلم های سینمایی و صنعت تصویر داریم که فیلم کوتاه نیز از بخش های مهم این برنامه ریزی تلقی می شود. ما در این رویکرد جدید  نگاهی همه جانبه داشتیم که آموزش، تولید، عرضه و نهایتا بازاریابی بخشی از آن است.
حیدریان همچنین بیان کرد: اگر نتوانیم بخش عرضه و بازاریابی را تامین و مدیریت کنیم نمی توانیم تولید غنی و پرتعداد داشته باشیم که در این صورت شعار اصلی سازمان سینمایی یعنی اخذ سهم از بازار جهان نیز تحقق نمی یابد. پس باید روی بازارها و مشخصا VOD متمرکز شویم و در همکاری بین انجمن سینمای جوان و موسسه رسانه های تصویری با نگاه ماموریتی پیش برویم تا هم در بازار داخلی و هم بین المللی فرصت را برای فیلم‌سازان بیش از پیش فراهم کنیم.
 
سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *