دیدار مدیران روابط عمومی موسسات با مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی؛ ضرورت یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های رسانه‌ای سازمان سینمایی

دیدار مدیران روابط عمومی موسسات با مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی؛ ضرورت یکپارچه‌سازی ظرفیت‌های رسانه‌ای سازمان سینمایی

 

 مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی در جلسه‌ای مشترک با مدیران روابط عمومی‌ زیرمجموعه سازمان سینمایی به تبیین راهبرد رسانه‌ای سازمان و لزوم شکل‌گیری فعالیت‌های منسجم و شبکه‌ای در حوزه ارتباطات پرداخت.

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به‌نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این جلسه یزدان عشیری گفت: هدف اصلی ما در سازمان سینمایی «یکپارچه‌سازی روابط عمومی‌های زیرمجموعه» و اقدام هماهنگ و همسو است.

وی با بیان اینکه «عدم هم‌افزایی» موجب آسیب به مجموعه‌ها می‌شود، ادامه داد: باید توجه داشت که در صورت یکپارچه‌سازی و تجمیع ظرفیت‌های بخش‌های مختلف می‌توانیم کارآمدتر و موثرتر واقع شویم.

مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیر کل روابط عمومی خاطرنشان کرد: در صورت هم‌افزایی و مشارکت بین سازمانی کمک می‌کند تا نقصان‌ها و خلاء‌ها جبران شود.

عشیری ادامه داد: نگاه ما در سازمان سینمایی پرهیز فعالیت جزیره‌ای ، شبکه‌سازی و یکپارچه‌سازی امور است تا با این نگاه به الگو و مدل مدیریتی برسیم که اطلاع رسانی فراگیر، روان، آسان و سریع محقق شود.

وی در پایان ادامه داد: موسسات و زیرمجموعه‌ها، متولی و بانی رویدادهای و اتفاقات سینمایی مجزایی هستند که لازم است با تعامل، همپوشانی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها فضای مناسبی برای آن‌ها رقم بخورد. البته، باید راهکارهایی در جهت تقویت یکدیگر ارائه دهیم.

مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی تصریح کرد: شایسته است با تعامل و مساعدت همه مدیران موسسات، معاونت‌ها و ادارات سازمان سینمایی در راستای تحقق افق ترسیم شده از سوی آقای دکتر خزاعی ریاست محترم سازمان برای « بازسازی انقلابی سینما» در ساختار و معماری نوین از همه توانمندی برای ترمیم فضا و شرایط مناسب به نفع سینمای ایران ایران استفاده کنیم.

 

در این دیدار میلاد شکرخواه مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، محدثه واعظی پور مدیر روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مسعود مدرسی مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان و سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی موزه سینمای ایران حضور داشتند و هرکدام نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را بر حسب وظایفی که در مجموعه‌ها دارند، بیان کردند.

در پایان این دیدار مقرر شد تا این جلسات با مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی ادامه‌دار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *