در پنجمین روز از جشنواره ۳۷ چه گذشت؟

در پنجمین روز از جشنواره ۳۷ چه گذشت؟

آخرین برگ از دفتر جشنواره فیلم کوتاه تهران ورق خورد.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‎المللی فیلم کوتاه تهران، روز گذشته ۵ بهمن ماه آخرین برگ از دفتر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ورق خورد.

روز پنجم و آخر برگزاری فیزیکی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در حالی رقم خود که رییس سازمان سینمایی به بازدید از پردیس ایران مال؛ محل برگزاری این دوره از جشنواره و به بیان نکاتی درباره فیلم کوتاه پرداخت.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر اقتصاد فرهنگ و هنر و بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ میزان اعتباراتی که برای کمک به فیلمسازان جوان تعریف شده بود رشد چشمگیری داشته است؛ در حالی که در بخش‌های دیگر سازمان سینمایی محدودیت داشته‌ایم، علت این اتفاق به این دلیل است که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه به فیلمسازان جوان اولویت دارد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دیگر مهمان این رویداد سینمایی در آخرین روز برگزاری بود که به بیان نکاتی درباره اهمیت فیلم کوتاه و جایگاه آن در سینمای کشور پرداخت.

همچنین تعدادی از کارگردانان خارجی کشورهای مختلف جهان که آثارشان در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، به این رویداد سینمایی پیام دادند.

مدیران دفاتر استان‌ها و فیلمسازان استان هایی غیر از تهران که در این دوره به دلیل همه گیری بیماری کرونا نتوانستند با جشنواره فیلم کوتاه تهران در پایتخت همراه باشند هرکدام در گفتگوهایی درباره همراهی با این رویداد سینمایی با وجود دور بودن از آن به لحاظ فیزیکی گفتند.

امسال در دوره سی و هفتم جشنواره نامزدها برای اولین بار در سال های اخیر برگزاری این رویداد یک شب قبل از آیین اختتامیه معرفی شدند و تا عصر امروز و زمان معرفی برگزیدگان باید منتظر بمانند.

 

سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی یکم تا پنجم بهمن ماه در پردیس ایران مال برگزار شد.

مراسم اختتامیه این رویداد سینمایی عصر امروز ۶ بهمن ماه در پردیس ایران مال برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *