امیرشهاب رضویان: جشنواره فیلم کوتاه تهران مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه کشور است

امیرشهاب رضویان: جشنواره فیلم کوتاه تهران مهم‌ترین جشنواره فیلم کوتاه کشور است

«بازرگانی فیلم کوتاه، شرایط تولید و نمایش فیلم کوتاه در سایر کشورها می‌تواند به فیلمسازان ایرانی برای داشتن ارتباط جهانی بسیار کمک کند.»

امیر شهاب رضویان در گفتگو با خبرنگار انجمن سینمای جوانان ایران درباره جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: ابتدا باید بگویم یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در جهان و خاورمیانه از سوی انجمن سینمای جوان برگزار می‌شود که تاکنون سی‌وسه دوره آن برگزار شده است و همین سابقه و ریشه‌اش موجب شده تا به عنوان یک جشنواره معتبر و مهم درسطح کشور وحتی جهان شناخته شود.

وی در ادامه افزود: اگر مهمانانی که برای جشنواره به ایران دعوت می‌شوند با رویکردهای آموزشی انتخاب شوند و کارگاه‌های عملی برای فیلمسازان ما برگزار کنند ثمربخش‌تر خواهد بود، موضوع‌هایی مثل بازرگانی فیلم کوتاه، شرایط تولید و نمایش فیلم کوتاه در سایر کشورها می تواند به فیلمسازان ایرانی برای داشتن ارتباط جهانی بسیار کمک کند.

رضویان در ادامه از مسؤولین برگزاری جشنواره خواست تا در انتخاب فیلم‌ها ممیزی سخت اعمال نشود. او گفت: در انتخاب آثار و داوری‌ها دقت کنیم اما ممیزی‌ها سخت‌گیرانه نباشد این امر موجب کمیت و کیفیت بیش از پیش جشنواره خواهد شد.

گفتنی است سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ آبان ماه با حضور آثار ۱۱۷ کشور جهان در محل پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *