جدول نمایش آثار جشنواره سی و هفتم منتشر شد/ توضیحاتی درباره نحوه تماشای آثار

جدول نمایش آثار جشنواره سی و هفتم منتشر شد/ توضیحاتی درباره نحوه تماشای آثار

جدول نمایش آثار سی و هفتمین جشنواره بین‎‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ایران مال با اختصاص یک سالن ویژه اهالی رسانه(سالن ۶) و ۸ سالن برای مخاطبان و فیلمسازان منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نمایش فیلم های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت حضوری و آنلاین از فردا(چهارشنبه ۱ بهمن) آغاز می شود.

این رویداد در بخش حضوری میزبان مهمانان، فیلمسازان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی ایران مال است. نمایش فیلم ها در کاخ حضوری جشنواره از ساعت ۱۰ تا ۱۸.۳۰ یکم تا پنجم بهمن در ۹ سالن در جریان خواهد بود. مهمانان جشنواره در ایران مال همچنین باید علاوه بر داشتن کارت حضور، از ۲۴ ساعت قبل تا قبل از شروع هر سانس، به رزرو بلیت و صندلی خود برای تماشای فیلم‌ها و سانس‎‌های مورد نظر خود در سایت ایران تیک به نشانی www.irantic.com اقدام کنند. گفتنی است هر مهمان می تواند یک بلیت از هر سانس را تهیه کند.

همچنین همه مخاطبان نامبرده و سایر علاقه مندان نیز می توانند آثار جشنواره در سامانه های برخط هاشور(خانه آنلاین جشنواره)، ودیو و تیوال تماشا کنند. فیلم های حاضر در جشنواره سی و هفتم طبق جدول نمایش در این سامانه ها قابل تماشا خواهند بود. نشانی سامانه های مذکورwww.hashure.com  ، www.vodio.ir  و www.tiwall.com   است.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. اخبار و اطلاعات جشنواره در سایت www.iycs.ir قابل دسترس است.

pdf جدول نمایش آثار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *