ثبت بیش از هزار رأی مردمی در روز نخست جشنواره فیلم کوتاه تهران/ کدام فیلم‌ها در روز اول پرمخاطب شدند؟

اعلام آرای مردمی جشنواره سی‌ونهم؛

ثبت بیش از هزار رأی مردمی در روز نخست جشنواره فیلم کوتاه تهران/ کدام فیلم‌ها در روز اول پرمخاطب شدند؟

اکران فیلم‌های راه‌یافته به سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حالی از روز گذشته در پردیس سینمایی ملت آغاز شد که در بخش آرای مردمی بیش از هزار برگه رأی توزیع شد.

به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، آمار مربوط به تعداد تعرفه‌ها و آرای مردمی ثبت‌شده در نخستین روز از برگزاری سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد.

بر این اساس در روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه همزمان با اولین روز اکران آثار جشنواره، در بخش فیلم‌های داستانی در مجموع ۱۰۰۶ تعرفه، در بخش فیلم‌های تجربی در یک سانس ۴۸ تعرفه، در بخش فیلم‌های پویانمایی در یک سانس ۲۵ تعرفه و در بخش فیلم‌های مستند در دو سانس ۷۰ تعرفه توزیع شد.

بر اساس آرای مردمی ثبت‌شده ۵ فیلم پرمخاطب در اولین روز اکران آثار جشنواره سی‌ونهم نیز مشخص شدند.

به ترتیب حروف الفبا فیلم‌های «اسما» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو، «برنو» ساخته محمد ثریا، «جناکات» ساخته عطا مجابی، «نحسی» ساخته پارسا امیری‌زاد و «نوشابه مشکی» ساخته محمد پایدار در روز اول جشنواره بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص دادند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *