تفاهم نامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید

تفاهم نامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید


درحاشیه دیدار رئیس سازمان سینمایی تفاهم نامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درحوزه فیلمسازی و سینما به امضا رسید.


به گزارش ستادخبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تفاهم نامه همکاری میان انجمن سینمای جوانان ایران با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور مهندس محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دکتر لله گانی مدیرکل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امضا شد.
سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران دراین باره گفت: این تفاهم نامه شامل برگزاری کلاس‌های فیلمسازی، سینما و عکاسی برای دانشجویان پزشکی است که به سینما علاقمند هستند.
وی ادامه داد: در این تفاهم نامه استادان، سرفصل‌های آموزشی و گواهینامه فیلمسازی از سوی انجمن سینمای جوانان ایران تامین می‌شود و هزینه‌ها از سوی وزارتخانه پرداخت خواهد شد.
دبیر سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران افزود: این تفاهم نامه، اتفاق خوبی را رقم خواهد زد. چرا که ما منتظر نماندیم تا هنرجویان علاقمند به سینما به سراغ ما بیایند، بلکه به شکل تخصصی- گرایشی، به سراغ آ‌نها رفتیم. در این دوره وارد حوزه پزشکی شدیم و امیدواریم که بتوانیم در حوزه‌های صنعتی نیز وارد شویم و با آنها نیز این همکاری را داشته باشیم.
موسوی در خاتمه گفت: بهترین اتفاقات سینمایی در حوزه مستندسازی رخ می‌دهد زیرا وقتی آنها شناخت کامل تری نسبت به حوزه تخصصی خود دارند در صورت فراگیری مستندسازی نیز می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *