برگزاری یک نشست ویژه در نشست‌های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰»

برگزاری یک نشست ویژه در نشست‌های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰»

یک نشست ویژه به مجموعه نشست‌های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰» با حضور مریم هریس به موضوع «نقش ترکیب ۲D/3Dانیمیشن در مستند متحرک» اضافه شد.

به‌گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰» در سومین روز از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با برگزاری یک نشست ویژه ادامه دارد.
امروز پنجشنبه ۲۹ مهر مریم هریس سینماگر بین‌المللی از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در نشست تخصصی مجازی «۳۸-۲۰» با موضوع «نقش ترکیب ۲D/3Dانیمیشن در مستند متحرک» حضور می‌یابد.
وی استاد دانشگاه دپارتمان طراحی دیجیتال از ۲۰۱۵ تاکنون بوده و همچنین در رشته گرافیک و انیمیشن از ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ تدریس داشته است.
استاد مدعو کالج Pacific Northwest در رشته انیمیشن در portland بین سال‌های۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳، عضو گروه برنامه‌ریزی و مدیریت رشته‌های ارتباطات، انیمیشن و طراحی بازی در مقطع لیسانس مدرسه طراحی رسانه از دیگر سوابق این هنرمند است.

 

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در پردیس سینمایی ایران‌مال در حال برگزاری است. آثار حاضر این رویداد همچنین در سامانه های برخط «هاشور»، «ودیو» و «تیوال» نمایش داده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *