برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران عملکرد درستی بود/ حرف معترضان را بشنویم

محمدرضا فرجی در حاشیه بازدید از جشنواره سی‌ونهم؛

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران عملکرد درستی بود/ حرف معترضان را بشنویم

محمدرضا فرجی در حاشیه بازدید از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گفت: باید به حرف‌ افرادی که معترض هستند و ناراحتی‌هایی دارند، توجه شود اما در صورت کلی برگزار نشدن جشنواره قطعا عملکرد درستی نیست.

به گزارش ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، محمدرضا فرجی مدیرکل توسعه فناوری، سینمایی، سمعی و بصری سازمان سینمایی در حاشیه حضور در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره اهمیت این جشنواره و سینمای کوتاه گفت: من معتقدم این جشنواره باید برگزار می‌شد و دلیل برگزار نشدن آن را به هیچ عنوان درک نمی‌کنم، چراکه این جشنواره علاوه بر اینکه از نظر بعد ملی‌ اهمیت دارد، در حوزه بین‌المللی نیز رویدادی شناخته شده و جشنواره‌ای جوان‌پسند با حضور فیلمسازان جوان و مستعد است به همین دلیل هرچه پر رونق‌تر برگزار شود، چشم‌انداز درخشان سینمای کوتاه را برای سینمای بلند نیز نمایان می‌کند.

این مدیر سینمایی بیان کرد: به دلیل اهمیتی که فیلم کوتاه در سینمای ایران دارد باید به آن توجه ویژه شود و توجه به جشنواره فیلم کوتاه تهران بسیار قابل احترام است و باید قدر جشنواره‌های این چنینی را بیش از پیش بدانیم البته که باید به حرف‌ افرادی که معترض هستند و ناراحتی‌هایی دارند، نیز توجه شود. اما برگزار نشدن جشنواره قطعا عملکرد و تصمیم درستی نبود و با توجه به مشاهداتم از جشنواره و اخباری که خواندم، استقبال از دوره سی‌ونهم جشنواره نیز به خوبی صورت گرفت و به برگزار کنندگان این رویداد تبریک می‌گویم.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار امروز دوشنبه ۲ آبان با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *