انتشار جدول جلسات پرسش و پاسخ فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

انتشار جدول جلسات پرسش و پاسخ فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

جدول جلسات پرسش و پاسخ سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از سوی انجمن صنفی فیلم کوتاه تهران (ایسفا) منتشر شد. 

 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، انجمن صنفی فیلم کوتاه ایران (ایسفا) که مسئولیت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ایران عهده‌دار است، جدول زمانبندی این جلسات را منتشر کرد.

جلسات پرسش و پاسخ شامل باکس‌های داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی است و در سانس‌های اعلام شده در جدول پیوست، پس از پایان نمایش فیلم‌ها به مدت ۳۰ دقیقه در سالن نمایش فیلم برگزار می‌شود. 

آرمین ایثاریان، مرضیه وفامهر، مرتضی جذاب، محمد رسولی، سعید نجاتی و آرمان خوانساریان به همراه عماد خدابخش (مسئول نشست‌ها) تعدادی از اعضای انجمن صنفی فیلم کوتاه تهران (ایسفا) هستند که مسئولیت برگزاری جلسات را به عهده خواهند داشت. 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲٢ آبان ۹۷ برگزار خواهد شد.

اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانی www.tisff.ir و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir قابل دسترسی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *