اشک شوق داریوش غریب‌زاده تا حضور پررنگ اهالی تأتر/دومین روز جشنواره با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شد

اشک شوق داریوش غریب‌زاده تا حضور پررنگ اهالی تأتر/دومین روز جشنواره با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شد

دومین روز از سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حواشی فراوانی همراه بود.
 
به گزارش ستاد خبری سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، دومین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با استقبال مخاطبان فیلم کوتاه یکی از روزهای گرم خود را در سرمای پاییزی پردیس سینمایی ملت پشت سر گذاشت.
حضور پررنگ اهالی تئاتر در دومین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم کوتاه تهران یکی از حواشی بود که در این جشنواره قابل توجه بود. رضا ثروتی ، علیرضا کی منش ، پوریا کاکاوند و بسیاری از دانشجویان تئاتر امروز در فضای پر شور جشنواره حضور پیدا کردند و فضای جشنواره را به فضایی برای گفتگوهای حاشیه ای بدل کردند.
حضور هادی حجازی فر همراه با خانواده برای تماشای فیلم کوتاه فیلم «آرا» اثر یوسف کارگر فضای سالن و جشنواره را تحت الشعاع خود قرار داد.او به عنوان بازیگر در فیلم «آرا» به هنرنمایی پرداخته بود.
داریوش غریب زاده نیز  که قرار بود امروز آثارش در یک پنل مجزا در جریان جشنواره اکران شود با لباس متفاوت خود سوژه دوربین بسیاری از عکاسان بود.برخورد صمیمانه این کارگردان با مخاطبان جشنواره و گپ و گفت با آن ها در فضاهای مختلف سالن های پردیس ملت یکی دیگر از حواشی جذاب در دومین روز جشنواره بود.
از سویی اعضای هیئت داوران با حضور در سالن جشنواره و تماشای فیلم های جشنواره در کنار مخاطبان فضای صمیمانه ای را به وجود آورده بود.مجید برزگر و حمید نعمت الله دو داور این جشنواره در جریان  بازدید از فضاهای جشنواره بحث مفصل و داغی را پیرامون لحن در سینما انجام دادند که گرم شدن بحث این دو کارگردان مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بود.
در حاشیه این جشنواره مجید برزگر و داریوش غریب زاده نیز به گفتگو با یکدیگر پرداختند که تمجید های برزگر از این هنرمند موجب گریه کردن این هنرمند باسابقه بوشهری شد.
بابک کریمی بازیگر و کارگردان سسینما نیز با حضور در فستیوال  فضای جشنواره را تحت الشعاع خود قرار داد.
 
سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۲۹ مهرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *