گفتگو با مدیر دفتر شهر ری درباره نشست «هنر، سینما، ارتباط»

گفتگو با مدیر دفتر شهر ری درباره نشست «هنر، سینما، ارتباط»

معصومه لطفی گفت: در این جلسه‌ به شناخت هر چه بهتر روش‌های گفت‌وگو با سه گروه هنرجو، مدیران مجموعه استان‌ها و مسؤولین اداره مرکزی در راستای اهداف کاری ما پرداخته می‌شود.
به گزارش سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در حاشیه چهارمین روز این جشنواره برای نخستین بار اولین جلسه نشست با عنوان «هنر، سینما، ارتباط» با حضور صادق صمدی با همکاری امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد. معصومه لطفی مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان شهر ری در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره درباره مباحث مطرح شده این کارگاه گفت: موضوع جلسه نخست این کارگاه «هنر، سینما و ارتباطات» بود. از آنجا که دفاتر ما معمولا با چند حوزه هنرجو، مدیران مجموعه استان‌ها و مسؤولین اداره مرکزی در ارتباطی مستمر هستند تصمیم بر آن شد تا در این جلسه‌ به شناخت هر چه بهتر روش‌های گفت‌وگو با این سه گروه در راستای اهداف کاری ما پرداخته شود.
وی  در ادامه اضافه کرد: هدف کاری ما در دفاتر سینمای جوان برخورد هر چه بهتر با هنرجویانی است که سرمایه اصلی انجمن هستند. آنها از نظر معنوی پس از آموزش متقابلا قرار است اثری را در حوزه فیلم یا عکس تولید کرده و به عنوان سرمایه انسانی برای مجموعه ما، کسب موفقیت‌های این هنرجویان ارزشمند است.
مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان شهر ری خاطرنشان کرد: از آنجا که برخوردها در نسل جدید تفاوت دارد و مانند دوره‌های گذشته پایبندی علاقمندی‌هایشان صددرصد نیست، وظیفه ماست تا آنها را را برای اشتغال پرورش داده و کمک کنیم تا مسیر خود را پیدا کرده تا از این راه بتوانند امرارمعاش کنند. در این جلسه گفته شد که باید این گروه سنی و نیازهای آن‌ها را بشناسیم و بدانیم تا چه برخوردی با آن‌ها داشته باشیم تا در انتخاب مسیر اشتباه نکنند و در این حوزه آسیبی نبینند.
وی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش یادآور شد: موضوع دیگری که در این کارگاه مطرح شد درخصوص مدیران رأس شهرها بود. آن‌ها باید شرایط و موقعیت‌های مالی و بودجه‌ای را فراهم کنند تا در اختیار مجموعه‌های انجمن قرار گیرد تا صرف امور فرهنگی شهر شود. مهمتر از بودجه همکاری است که باید با دفاتر داشته باشند و این موضوع به یک تعامل احتیاج دارد و این تعامل به شناخت رفتاری نیاز دارد که در این جلسه به آن پرداخته شد.
معصومه لطفی در ادامه درباره مباحث مطرح شده در این کارگاه تصریح کرد: در این نشست به این مسئله که مسئولان ستادی چگونه نیازهای  دفترشان را از مدیریت‌هایشان درخواست کنند اشاره شد. کلیه مباحث از این قرار بود تا ما بتوانیم یک حوزه کاری مطلوب داشته باشیم که آرام و امن باشد و همچنین قدرت تمرکز و فکر را برای مسئول دفتر فراهم کند که این ارامش روانی متقابلا به هنرجو انتقال داده می‌شود.
وی در پایان صحبت‌هایش گفت: نتیجه این کارگاه برقراری تعامل میان سه گروه مطرح شده بود و با شناخت رفتارها  و شخصیت‌ این دوستان تلاش شود تا بتوانیم به تعاملی مطلوب برسیم و با شناخت‌ خصوصیت‌های فردی در جایگاه خود بتوانیم به موفقیت کاری بهتری دست یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *