کدام فیلم‌ها در روز سوم سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران» اکران می‌شود؟

برنامه نمایش روز سوم جشنواره سی‌ونهم‌ اعلام شد؛

کدام فیلم‌ها در روز سوم سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران» اکران می‌شود؟

سومین روز از سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با نمایش فیلم‌های متنوع از ژانر‌های گوناگون دنبال می‌شود.
به گزارش ستاد خبری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، این رویداد امروز جمعه ۲۹ مهرماه و در سومین روز اکران فیلم‌های کوتاه راه یافته به دو بخش ملی و بین‌الملل این رویداد در پردیس سینمایی «ملت»، میزبان علاقه‌مندان به سینمای کوتاه است.
برنامه نمایش فیلم‌های بین‌الملل
در اولین سانس از روز سوم، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در سالن شماره دو از فیلم‌های بخش بین الملل فیلم‌های سالن «دارودارم روی ژرمانیا»، «آشفته ایام مبارک»، «در میان کلمات»، «فیلسوف»، «نشانی» و «پنجره‌های قدیمی» به نمایش در می‌آیند.
همچنین از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ سالن ۲ پردیس ملت میزبان اکران دیگر فیلم‌های بخش بین‌الملل از جمله داستانی «فاتجوتا»، مستند «صداهای رنجور»، پویانمایی «چگونه بزرگ شدم»، فیلم داستانی «وضع همیشگی»، تجربی «به یاد و خاطر…»، داستانی «روزهای بهار» و داستانی «روز مادر» خواهد بود.
از ساعت ۱۸ تا ۲۰ هم در همین سالن فیلم‌های داستانی «موش»، پویانمایی «خانه خسران»، مستند «فقط ۱۰ واتز»، داستانی «خاکستر»، تجربی «متقاطر» و داستانی «آیفون» از بخش بین‌الملل اکران می‌شود.
در ادامه از ساعت ۲۰:۱۵ تا ۲۲ داستانی «بالا افتادن» به کارگردانی مریم بختیاری، تجربی «اتاق آقای ون» به کارگردانی احسان میرزایی، انیمیشن «سمپاش» ساخته فرنوش عابدی، داستانی «دریچه» ساخته مسعود حاتمی و داستانی «نجان» ساخته محمدمهدی باقری از آثار فیلمسازان ایرانی بخش بین‌الملل در سالن شماره دو روی پرده می‌رود.
برنامه نمایش فیلم‌های داستانی مسابقه سینمای ایران
اکران فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران هم در دو سالن ۹ و ۱۰ پردیس ملت پی گرفته می‌شود. امروز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در سالن ۹ فیلم‌های داستانی «یک تن» به کارگردانی پویان مکری، «غیرموجه» به کارگردانی محمدرضا خاوری، «نارس» به کارگردانی نوا نعمتی، «وقفه» به کارگردانی مانا پاک‌سرشت و «۳:۳۳» به کارگردانی آزاد صادقی روی پرده می‌رود.
از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ هم در این سالن «کرم ابریشم» به کارگردانی امیر هنرمند، «نجان» به کارگردانی محمدمهدی باقری، «آماتور» ساخته حامد اصلانی، «رنگارنگ» به کارگردانی محمدرضا مرادی و «دوباره سکوت» به کارگردانی سیدمحمدرضا کمال علوی اکران می‌شود.
سالن ۹ از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ هم میزبان اکران فیلم‌های «او لبخند نمی‌زند» به کارگردانی زردشت افشاری، «پرویز» به کارگردانی پیمان فخرایی، «باهمراهی سارا» به کارگردانی ایمان فراهانی و «اسما» به کارگردانی مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی‌عباسی خواهد بود.
از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ هم در همین سالن فیلم‌های «قهوه‌خانه عاشیق‌لار» به کارگردانی رضا جمالی، «جابجایی» به کارگردانی سیاوش بهادری‌راد، «دندان درخت» به کارگردانی علی پاک‌نیا، «لیدی» به کارگردانی فردین انصاری و «فلس» به کارگردانی هومن نادری نمایش داده می‌شود.
در سالن ۱۰ هم از بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۵:۱۵ فیلم‌های «از اینجا باز شود» به کارگردانی محسن اصدق‌پور و امیرحسین طالبی، «پسر خورشیدی» به کارگردانی آرمان فیاض، «برخورد» به کارگردانی امیرحسین محسنی و «ضدیخ» به کارگردانی ابوذر پاک‌نژاد به نمایش گذاشته خواهد شد.
در ادامه نمایش فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران در سالن شماره ۱۰ از ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۷:۱۵ «گودال» به کارگردانی فرزاد رنجبرنظری، «رعنا» به کارگردانی امیر مهندسیان، «بالا افتادن» به کارگردانی مریم بختیاری، «از دید نقاش» به کارگردانی گلی زارعی و «سریشوک» به کارگردانی صمد قربان‌زاده روی پرده می‌رود.
در همین سالن از ساعت ۱۸:۱۵ تا ۱۹:۴۵ هم فیلم‌های «پذیرایی سیمین» به کارگردانی علی بنائیان، «قضاوت» به کارگردانی آریا گازر، «برنو» به کارگردانی محمد ثریا، «اندروا» به کارگردانی امیر پذیرفته و «صلح خونین» به کارگردانی زهیر موسوی روی پرده می‌رود.
از ساعت ۲۰:۱۵ تا ۲۱:۴۵ هم سالن شماره ۱۰ میزبان اکران «نحسی» به کارگردانی پارسا امیری‌زاد، «جناکات» به کارگردانی عطا مجابی، «چله سیاه» به کارگردانی محمد خاکساری، «دریچه» به کارگردانی مسعود حاتمی و «پودر» به کارگردانی تایماز رضوانی خواهد بود.
برنامه نمایش آثار پویانمایی مسابقه سینمای ایران
فیلم‌های پویانمایی بخش مسابقه سینمای ایران در روز سوم جشنواره در سالن یک روی پرده می‌رود که اکران این آثار از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰ پیگیری می‌شود. در این سالن «سلاخی» به کارگردانی سپهر مومنی، «زنده بیدار، آگاه» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده، «گوهر نور» به کارگردانی زهره ملامحمدی، «آسمان دوست‌داشتنی» به کارگردانی امیر مهران، «تیر مشقی» به کارگردانی کاوه سیستانی، «دشت گل‌های زرد» به کارگردانی حسین آقامحمدی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «زمان خواب» به کارگردانی محمود غلامی و «سقوط نور» به کارگردانی فرزانه شفیعی و امین صفار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
برنامه نمایش آثار مستند مسابقه سینمای ایران
برنامه نمایش فیلم‌های مستند از بخش مسابقه سینمای ایران هم از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در سالن شماره یک پی گرفته می‌شود که در این بخش «آخرین آرزوی سیروس» به کارگردانی سجاد ترابی، «به من اشاره کن» به کارگردانی فرح زارع، «پناه به دریا» به کارگردانی کامران رحیمی و «روزگار مفید» به کارگردانی محسن عسکری‌زاده روی پرده می‌رود.
از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ هم در همین سالن «همه چیز از بالا قشنگ‌تر است» به کارگردانی کاوه حدادی، «گالش منزل» به کارگردانی علی شهاب‌الدین و «شازده حمام» به کارگردانی احمد صراف‌زاده به نمایش در می‌آیند.
برنامه نمایش آثار بخش «استعدادهای نو»
فیلم‌های بخش «استعدادهای نو» همزمان با سومین روز جشنواره در سالن شماره ۸ روی پرده می‌رود. از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ در این سالن فیلم‌های «هاکاتی» به کارگردانی مژگان آقاداودیان، «بعد از نیمه شب» به کارگردانی محمد باقری، «کمپانی» به کارگردانی ایل‌ناز خیرخواه و «زن مرد نقاش» به کارگردانی سهیل دانش‌اشراقی روی پرده می‌رود.
سالن شماره یک هم در سانس ۱۵:۳۰ تا ۱۷ میزبان اکران فیلم‌های بخش «استعدادهای نو» خواهد بود. در این سانس فیلم‌های «میز هفت» به کارگردانی سبحان بیرانوند، «ترال» ساخته میثم فرهومند، «نشنیدن» به کارگردانی احمد صمیمی و «کورتیزال» ساخته دانیال نوروش اکران می‌شود.
برنامه نمایش آثار بخش «کتاب و سینما»
همزمان با روز سوم جشنواره، در سالن ۸ از ساعت ۲۰ تا ۲۱:۳۰، آثار بخش «کتاب و سینما» روی پرده می‌رود. در این سانس فیلم‌های «یک چیز سیاه» به کارگردانی ریحانه کاوش، «فلس» به کارگردانی هومن نادری، «جناکات» به کارگردای عطا مجابی، «لیدی» به کارگردانی فردین انصاری و «نارس» به کارگردانی نوا نعمتی اکران می‌شود.
سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲ در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *