متن پیام تصویری فرید فرخنده کیش دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران به کمیسیون بازیلیکاتای ایتالیا

متن پیام تصویری فرید فرخنده کیش دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران به کمیسیون بازیلیکاتای ایتالیا

به نام خداوند بخشنده مهربان

مایه افتخار من است که از طرف انجمن سینمای جوانان ایران با دوستان ایتالیایی خودم در کمیسیون بازیلیکاتا از طریق پیام تصویری صحبت کنم. حدود دو ماه پیش از ملاقات ما با مسئولین کمیسیون فیلم کوکانا در ایران منجر به یک تفاهم نامه همکاری شد.

بارقه امید از یک همکاری فرهنگی و هنری بین دو کشور در دل ما روشن شد.

ما در انجمن سینمای جوانان ایران برای حقیقت بخشیدن به این همکاری دوجانبه توافقنامه ای را آماده کرده‌ایم که امیدواریم مورد موافقت دوستان ما در کمیسیون بازیلیکاتا قرار گیرد و هر چه زودتر این تبادل هنرجویان سینما بین دو طرف صورت پذیرد. البته این تنها بخشی از نگاه ما به این رابطه فرهنگی است و امیدواریم تبادل مدرسین فیلمسازی و برقراری پروژه های مشترک این رابطه فرهنگی را بیش از پیش مستحکم نماید.

همانگونه که رنگهای این پرچم پشت سر من یادآور رنگهای پرچم شماست می تواند نشانه ای از مشترکات فرهنگی بین دو ملت ایران و ایتالیا باشد، دو کشور صاحب تمدن و تاریخ که در فرهنگ و هنرشان تجلی پیدا کرده است. من بعنوان رییس انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره فیلم تهران فرصت را مغتنم می شمارم و از دوستان ایتالیایی خود برای شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران دعوت بعمل می آورم.

امیدوارم توافق همکاری انجمن سینمای جوانان ایران و کمیسیون فیلم بازیلیکاتا شروع یک رابطه فرهنگی ماندگار باشد.

فرید فرخنده کیش

مرداد ۱۳۹۵

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *