همزمان با برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ نشست‌های تخصصی ۳۸-۲۰ به موضوع «سینمای تجربی» اختصاص می‌یابد

همزمان با برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ نشست‌های تخصصی ۳۸-۲۰ به موضوع «سینمای تجربی» اختصاص می‌یابد

 

نشست‌های تخصصی ۳۸-۲۰ همزمان با سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور ۲۰ استاد ایرانی و بین‌المللی پیرامون «سینمای تجربی» به صورت رایگان و آنلاین برگزار می‌شود.

 

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی ۳۸-۲۰ با تمرکز و تاکید بر موضوع «سینمای تجربی» با حضور استادان ایرانی و بین‌المللی همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت برخط برگزار می‌شود.

زمان شروع نشست‌ها از سه‌شنبه ۲۷ مهر بوده و تا شنبه یکم آبان ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. این نشست‌های تخصصی در ایام ذکر شده، هر روز، صبح‌ها از ساعت ۱۱ عصرها از ساعات ۱۵ ، ۱۷ و ۱۹ در جریان خواهد بود.
نشست‌های ۳۸-۲۰ بر بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و پلتفرم پخش آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *