نقد و بررسی آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه‌های برخط نمایش فیلم‌

نقد و بررسی آثار جشنواره سی و هفتم در سامانه‌های برخط نمایش فیلم‌

همزمان با نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه‌های جانبی نقد و بررسی آثار در سامانه هاشور، ودیو، تیوال و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت ۱۱ تا ۲۳ هر روز از جشنواره دنبال می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، خانه آنلاین جشنواره(سامانه هاشور)، ودیو، تیوال و لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اختصاص ویژه برنامه‌هایی به بررسی و تحلیل آثار حاضر در این رویداد و گپ و گفت با فیلمسازان و اهالی فیلم کوتاه می‌پردازند.

این برنامه‌های ویژه شامل میز نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور فیلمسازان، منتقدان و کارشناسان سینما، معرفی تازه‌های کتاب انجمن سینمای جوانان ایران، گفت و گوی لایو در اینستاگرام انجمن با حضور کارشناسان در استودیو و مهمانان به صورت مجازی، اجرای موسیقی و… می‌شود.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *