معرفی داوران نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه

معرفی داوران نخستین همایش بین المللی فیلم کوتاه

 

اعضای هیات داوران و کمیته علمی نخستین همایش بین المللی «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران، احمد ضابطی جهرمی، علیرضا قاسم خان، روح الله حسینی و شهاب اسفندیاری اعضای هیات داوران و کمیته علمی نخستین همایش بین المللی «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» را تشکیل می دهند.

سعید توکلیان معاون آموزشی انجمن سینمای جوانان ایران و فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران در فرایند داوری مشارکت دارند.

همچنین دومین جلسه کمیته علمی همایش برای هماهنگی لازم در فرایند داوری مقالات تشکیل شد. در این جلسه سعید توکلیان ضمن تشکر از اعضای کمیته علمی جهت پذیرش این مسئولیت مهم در داوری مقالات، تاکید کرد: با توجه به کمبود منابع مکتوب علمی پژوهشی در زمینه فیلم کوتاه، امیدواریم این همایش و مقالات ارائه شده سهم موثری در دانش افزایی مرتبط با این موضوع داشته باشد.

اعضای کمیته پس از شنیدن گزارش محمد حسین تجویدی مدیر همایش بین المللی «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده»، درباره نحوه ارزیابی و انتخابات مقالات بر حسب کیفیت علمی – پژوهشی آنها تصمیم گیری کردند.

در این مرحله مقالات ارائه شده بر اساس غنای علمی – پژوهشی به دو گروه اصلی تقسیم بندی خواهد شد؛ منتخبی از مقالات برتر جهت ارائه در صحن همایش برگزیده می شوند و مجموعه کامل مقالات پس از دریافت تایید کمیته علمی در کتاب مجموعه مقالات همایش منتشر خواهند شد.

نخستین همایش بین المللی  فیلم کوتاه با عنوان «فیلم کوتاه؛ گذشته، حال، آینده» ۱۸ و ۱۹ آبان در حاشیه سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *