معاون سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کوتاه تهران: از ظرفیت فضای مجازی برای جشنواره‌ها نباید غافل شد

معاون سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کوتاه تهران: از ظرفیت فضای مجازی برای جشنواره‌ها نباید غافل شد

رمضانعلی حیدری خلیلی معاون سازمان سینمایی با حضور در پردیس سینمایی ایران مال محل برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران این رویداد را مهمترین فرصت برای معرفی، برجسته سازی و دیده شدن تولیدات فیلم سازان فیلم کوتاه در کشور و منطقه دانست.


به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، رمضانعلی حیدری خلیلی در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره سی و هفتم بیان کرد: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و نمایش آنلاین بیش از ۱۳۰ فیلم منتخب داخلی و خارجی حیات بخش و امید آفرین است.
حیدری خلیلی در ادامه گفت
همگامی سینمای کشور در استفاده از فناوری های نوین و برگزاری آنلاین جشنواره و عرضه آثار تولیدی فیلم سازان از طریق سامانه های نمایش درخواستی باعث عمومی سازی دسترسی فرهنگی و توسعه بازار سینمای ایران خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی افزود :
نباید از ظرفیت فضای مجازی و پلتفرم ها و شیوه های آنلاین در برگزاری رویدادهای سینمایی و عرضه محصولات سینمایی کشور حتی در دوران پسا کرونا غافل شد و شیوه های جدید برگزاری و عرضه و نمایش فیلم باید در دوره های بعدی جشنواره ادامه یابد و تجربه استفاده از شیوه های نوین برگزاری و نمایش در جشنواره سینما حقیقت و جشنواره فیلم کوتاه باید مستندنگاری و به سایر رویدادها و فعالیت های فرهنگی منتقل شود.
حیدری خلیلی در پایان از انجمن سینمای جوانان ایران و فعالان عرصه فیلم کوتاه در برگزاری این دوره از جشنواره تقدیر کرد.تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *