مدرس جلسات پیچینگ جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شد

مدرس جلسات پیچینگ جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شد

گابریه له برونن مه یر به عنوان مدرس جلسات پیچینگ سی و پنجمین جشنواره بین‌ا‌لمللی فیلم کوتاه تهران معرفی شد. 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، گابریه له برونن مه یر مسئول هماهنگی یک شرکت فیلم ایتالیایی به عنوان مدرس جلسات پیچینگ این دوره از جشنواره معرفی شد.
گابریه له برونن مه یر در لایپزیگ و برلین زندگی می‌کند. او با داشتن سابقه کار در مطبوعات به عنوان مشاور هنری در آموزش رسانه بین‌المللی «مون استون» فعالیت می‌کند. برونن مه یر تا اواخر سال ۲۰۱۰ به عنوان کارگردان هنری برای «کانکتینگ کاتبوس» کار می‌کرد. او از سال ۲۰۱۳ تا اواخر ۲۰۱۴  به عنوان سرگروه تحقیقاتی در کارگا‌های آموزشی رسانه «مایا» مشغول به فعالیت بود و از سال ۲۰۰۵ به صورت پروژه محور با شرکت فیلم Kuaratorium Junger Deutscher   به عنوان مشاور تولید و فیلم‌نامه همکاری می‌کند و همچنین از سال ۲۰۱۳ تاکنون مسئول هماهنگی شرکت فیلم ایتالیا BLS بوده است. علاوه بر این گابریه له برونن مه یر به عنوان مشاور فیلم‌نامه‌نویسی و ارائه پروژه با انجمن استعدادیابی سارایوو، جایزه تولید مشترک رابرت بوش، مدرسه سم اشپیگل و موسسه فیلم‌سازی  HFF مونیخ همکاری دارد.
یادآور می‌شود ۱۰ طرح توسط هیأت انتخاب شش نفره متشکل از مسعود امینی، مجید برزگر، آرش رصافی، محمد فهیمی، پیتر موردما  و گابریه له برونن مه یر به منظور حضور در جلسه پیچینگ این دوره از جشنواره برگزیده شده است که این طرح‌ها‌ به منظور برخورداری از تولیدات مشترک و سرمایه‌گذاری خارجی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 جلسات پیچینگ سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران پس از دو روز آموزش، هم‌زمان با این رویداد برگزار خواهد شد و در آن سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانی برای انتخاب آثار برتر حضور خواهند داشت.
این برنامه برای اولین بار با هدف ایجاد انگیزه در سازندگان فیلم کوتاه و توانمند ساختن آن‌ها برای ارائه و عملیاتی کردن ایده‌ها و طرح‌ها در بازارهای داخلی و خارجی اجرا می‌شود و طی آن فیلم‌نامه‌های گونه داستانی و مستند به زبان فارسی و انگلیسی  مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه در سطح ملی و بین‌المللی و  همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فیلم‌سازان از ۱۸ تا ۲۲ آبان۹۷ برگزار خواهد شد.
اخبار این رویداد بین‌المللی در سایت‌ جشنواره به نشانی www.tisff.ir  و همچنین وب‌سایت انجمن سینمای جوانان به نشانی www.iycs.ir  قابل دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *