محمدجواد حق‌شناس در حاشیه بازدید از جشنواره سی و هشتم: امیدوارم بخش ویژه‌ای از جشنواره تهران به تهران اختصاص یابد

محمدجواد حق‌شناس در حاشیه بازدید از جشنواره سی و هشتم: امیدوارم بخش ویژه‌ای از جشنواره تهران به تهران اختصاص یابد

 

عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در بازدید از سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ابراز امیدواری کرد یکی از بخش‌های این رویداد در سال های آتی به مبحث تهران اختصاص یابد و این ایده در سال‌های آینده در دستور کار مدیران و مسئولان جشنواره نیز قرار بگیرد.

به‌گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، محمدجواد حق‌شناس عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره برگزاری این رویداد گفت: در وهله اول باید از انجمن سینمای جوانان ایران که یکی از رسالت‌ها و اهداف بسیار ارزشمند خود را برگزاری هرچه بهتر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در تمام این سال‌ها قرار داده است تشکر کنم. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امسال سی و هشتمین دوره خود را می‌گذراند و شاید قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در خاورمیانه و آسیای غربی باشد.

 


او ادامه داد: این جشنواره می‌تواند به نوعی مسیر و معبری برای محل تلاقی حضور فیلم‌سازان جوان ما و همچنین فیلم‌سازان باتجربه و شناخته شده جهان باشد. حجم بسیار زیادی از آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ارسال می‌شود که در جشنواره‌های دیگر شاهد آن نیستیم و می‌تواند به نوعی جایگاهی برای تبادل اندیشه، فکر، تجربه و مرکزی برای آموزش و ارایه باشد.
عضو سابق کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران می‌تواند زمینه ارتقای استعدادهای جوان ما را با گفتگو درباره فیلم‌ها، حضور منتقدان و دیدن فیلم‌های بین‌الملل فراهم می‌کند و در عین حال فرصتی‌ست که تولیدات فیلم هنرمندان جوان هم امکان بروز و ظهور داشته باشند و حتی گامی برای عرضه آن‌ها در حوزه بین‌المللی باشد. همه این‌ها در مسیری‌ست که انجمن باوجود تمام مشکلات به خصوص مشکلات بودجه، بوروکراسی یا مشکلات نمایشی‌ خود طی کرده است.
حق‌شناس در پایان تصریح کرد: شورای شهر تهران در چند سال اخیر تلاش کرد سهم خود را برای حمایت از این جشنواره که به نام تهران برگزار می‌شود انجام دهد و ارتباط منطقی‌تری را میان شهر، پایتخت و این جشنواره برقرار کند. من در دوره فعالیتم در شورای شهر تهران این ایده را داشتم که یکی از بخش‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را به مبحث تهران اختصاص دهیم، امیدوارم که این ایده در سال‌های آینده در دستور کار مدیران و مسئولان جشنواره قرار گیرد.

 

سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران فردا(یکشنبه ۲ آبان) با معرفی برگزیدگان در آیین اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *