فرشته حسینی عنوان کرد؛ جشنواره فضایی برای بروز استعدادهای خلاق است

فرشته حسینی عنوان کرد؛ جشنواره فضایی برای بروز استعدادهای خلاق است

بازیگر فیلم کوتاه «تلقین» فضای جشنواره را اتفاقی مثبت خواند و گفت: به واسطه این فضا، هنرمندان امکان تازه‌ای برای دیده و شناخته شدن می‌یابند که به نظر من این یک امکان فوق‌العاده است.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فرشته حسینی، بازیگر فیلم کوتاه «تلقین»، برگزاری این رویداد را مثبت ارزیابی کرد و در این باره گفت: به نظر من جشنواره فیلم کوتاه تهران فضای بسیار جذابی برای تعامل هنرمندان است.
او با اشاره به تعدد آثار به نمایش درآمده در این جشنواره، بیان کرد: به شخصه در روز نخست جشنواره آثار متعددی را دیدم، که برایم جذاب بود زیرا به واسطه این تنوع بالا، توانستم افکار و سبک‌های متعددی را ارزیابی کنم.
بازیگر فیلم رفتن تصریح کرد: اینکه به واسطه جشنواره فیلم کوتاه تهران، کارگردان‌های جوان فضایی برای نمایش فیلم‌ها دارند، عالی است البته با وجود حجم بالای آثار به نمایش گذاشته شده، به نظر من کیفیت آثار نیز خوب بود.
حسینی شناخت استعدادهای جوان‌تر را از جمله نتایج جشنواره دانست و ادامه داد: به نظر من این بسیار مهم است که به واسطه جشنواره، از بین جمعیت گسترده هنرمندان، استعدادهای خلاق شناخته می‌شوند. در واقع به واسطه این فضا، هنرمندان امکان تازه‌ای برای دیده و شناخته شدن می‌یابند که به نظر من این یک امکان فوق‌العاده است.
او تأثیرگذاری فیلم کوتاه را گسترده خواند و گفت: به نظر من کار کردن در فیلم کوتاه به واسطه زمان آن بسیار سخت‌تر است زیرا همراهی کارگردان و عوامل با اثر نیازمند سرعت بیشتری است، در عین حال تأثیرگذاری این فیلم نیز بر مخاطب بیشتر خواهد بود.
حسینی درباره تجربه بازی در فیلم کوتاه «تلقین» گفت: پیش از شروع کار، برای آشنا شدن با فضای اثر، یک سری تمرین داشتیم زیرا فضای داستان، حداقل برای من عجیب بود البته نوع روایت داستان قابل لمس است اما به واسطه ارتباط با مرگ، فضا بسیار عجیب و سخت است.
او افزود: تلقین در این فیلم به معنای تلقین پیش از دفن میت است، به همین خاطر کار اندکی متفاوت بود. در این راستا و فضایی که وجود داشت، تمرین‌های متعددی داشتیم البته اشکان خلیل نژاد، با اینکه نخستین کار خود را به عنوان کارگردان اجرا می‌کرد، بسیار فضا را می‌شناخت و این باعث شد که بتوانیم راحت‌تر با فیلم همراه شویم.
این بازیگر ادامه داد: فیلم‌برداری نزدیک به ۶ روز طول کشید البته فضا برای من بسیار ترسناک بود تا جایی که بارها در قسمت آخر فیلم حال بدی پیدا کردم و مجبور به کات کردن فیلم‌برداری می‌شدیم. فضای غسالخانه برای شخص من ترسناک بود و حتی پس از دیدن فیلم نیز همان احساس‌ها را تجربه کردم.
بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲۳ آبان ماه در پردیس ملت ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *