امیرعلی نوایی: بستر معرفی فیلمسازان مطرح به سینمای کشور

امیرعلی نوایی: بستر معرفی فیلمسازان مطرح به سینمای کشور

امیرعلی نوایی کارگردان فیلم کوتاه «سکوت» معتقد است جشنواره فیلم کوتاه تهران همواره فیلمسازان مطرحی را به سینمای کشور معرفی کرده است.

به گزارش ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، امیرعلی نوایی که با فیلم «سکوت» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران از سال ها پیش که دانشجو بودیم جشنواره خاصی در فیلم کوتاه ایران بوده و هست و همواره نمایش فیلم های جالبی را در دستور کار داشته است و برندگان همیشه افراد مطرحی شدند که بعدها فیلم‌هایی باکیفیت تولید کردند و حتی فیلمسازان مطرح کشور شدند.

وی ادامه داد: این فیلم روایتی مقطعی از داستان حلاج در عصر مدرن است اینکه آدم ها چگونه توسط آدم های دیگر بایکوت می شوند و این اتفاق نسل به نسل ادامه دارد.

نوایی افزود: فیلم کوتاه تهران جشنواره خوبی است و قطعا ما با هدف دیده شدن فیلم را ارسال کردیم. جشنواره فیلم کوتاه تهران از سال ها پیش که دانشجو بودیم جشنواره خاصی در فیلم کوتاه ایران بوده و هست و نمایش فیلم های جالبی را در دستور کار داشته است و برگزیدگان این رویداد همیشه به افراد مطرحی تبدیل شدند که بعدها فیلم‌هایی باکیفیت تولید کردند و حتی فیلمسازان مطرح کشور شدند.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *