علیرضا درویش‌نژاد مطرح کرد: نگاه جشنواره فیلم کوتاه تهران علمی است

علیرضا درویش‌نژاد مطرح کرد: نگاه جشنواره فیلم کوتاه تهران علمی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نگاه جشنواره فیلم کوتاه تهران را علمی و دارای روندی موفق دانست.
به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، علیرضا درویش‌نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فیلم کوتاه را عنصر مهمی در رشد و توسعه سینما دانست و گفت: پرداختن به فیلم کوتاه در سینما بسیار مهم و جزء شاخص‌های جدی این حوزه است بنابراین ما یک تیزبینی هنری را در کار نیاز داریم که البته به مباحث مختلفی مربوط است.
او افزود: فیلم کوتاه مدیوم بسیار سختی است زیرا فیلمساز باید با تیزبینی هنری بتواند در زمان کوتاهی مفهوم و محتوا را به مخاطب ارائه دهد ضمن اینکه بیننده نیز باید بتواند با اثر احساس همذات پنداری داشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: جشنواره فیلم کوتاه تهران، استعدادها و خلاقیت‌های جدید فیلمسازان جوان را کشف می‌کند بنابراین بسیار رویداد مهمی به شمار می‌رود.
درویش نژاد نگاه جشنواره را علمی خواند و تاکید کرد: خوشحالم که سطح کیفی ورک شاپ‌ها، کارگاه‌ها و پنل‌ها تا این حد حرفه‌ای است و این نگاه علمی را به شکلی، جدی دنبال می‌کند.
او افزود: حضور اساتید برجسته خارجی و داخلی در این جشنواره، بیانگر سطح بالای این رویداد است که تحول عظیمی را دراین حوزه رقم می‌زند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، استقبال از جشنواره را نشانه موفقیت آن دانست و گفت: استقبال گسترده مخاطبان و فعالان این حوزه از جشنواره، نشان دهنده موفقیت این رویداد در بین علاقه‌مندان است. در واقع این میزان از استقبال نشان می‌دهد که ما تا چه حد متقاضی و علاقمند به حوزه فیلم کوتاه داریم و به همین خاطر با تنوع بالای موضوعات رو به رو هستیم.
درویش نژاد در پایان بیان کرد: از حضور آثار چند تن از فیلمسازان همدان در این رویداد بسیار خوشحالم البته امیدوارم که بتوانیم با اشلی کوتاه‌تر و پربارتری رویدادهای سینمایی را رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *