رئیس سازمان سینمایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران بازدید کرد

رئیس سازمان سینمایی از جشنواره فیلم کوتاه تهران بازدید کرد

رئیس سازمان سینمایی از سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بازدید کرد.

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، عصر امروز یکشنبه ۲۰ آبان ماه همزمان با سومین روز برگزاری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مهندس محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، با حضور در پردیس ملت از روند برگزاری این جشنواره بازدید کرد.
حیدریان علاوه بر حضور در بخش‌های مختلف از روند برگزاری نشست‌ها، نمایش آثار و نمایشگاه کتاب جشنواره بازدید کرد و از نزدیک با فعالان این عرصه به گپ و گفت پرداخت.
رئیس سازمان سینمایی در ادامه به بخش بازار رفت وضمن خوشامدگویی به مهمانان خارجی حاضر در این بخش با رینا میکونن نماینده جشنواره فیلم تامپره به صحبت پرداخت.
او طی سخنانی کوتاه به میکونن گفت، برنامه ما ارتباط بیشتر فرهنگی است و فیلم‌ها یکی از بهترین قالب‌ها برای این گفتگوی فرهنگی هستند. حضور شما نیز در این جشنواره در جهت همین ارتباط است.
حیدریان همچنین افزود: باید بازار را جدی بگیریم و بازارهای سنتی را فراموش کنیم. امروز فضای مجازی و این نشستی که به جهت اقتصادی، فرهگی و اجتماعی ایجاد شده غیرقابل مقایسه با چند سال گذشته است پس باید بازارها را جدی بگیریم. کشوری می‌تواند حیات خود را حفظ کند که بلد باشد با تصویر حرف بزند. ما باید حیات طبیعی در ساخت فیلم داشته باشیم که این حیات دوامش در بازار است و اگر این بخش تامین شود بخشی از مشکلات نیز برطرف می‌شود.
وی در ادامه به بازدید از سالن نشست‌های ۳۵-۲۰ پرداخت و دقایقی در جمع حضار حضور یافت.
رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید خود از جشنواره در مراسم امضای تفاهم نامه میان انجمن سینمای جوانان ایران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور یافت.
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۲ آبان ماه در پردیس ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *