دیدار فرخنده کیش با رییس مجمع نمایندگان استان همدان در خانه ملت

دیدار فرخنده کیش با رییس مجمع نمایندگان استان همدان در خانه ملت

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران ، مهندس فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، جواد جعفری معاون برنامه ریزی توسعه و منابع انسانی، سعید توکلیان معاون فرهنگی و پژوهش، حبیب حیدری مدیر استان همدان و دبیر منطقه ۳ انجمن وفریدون محمودی مدیر دفتر ملایر، با “امیر خجسته” رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. در این نشست موضوعات کلان دفاتر انجمن در استانها وهمچنین بررسی مسائل و امکانات منطقه ای دفاترانجمن سینمای جوانان استان همدان مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران به واگذاری بخشی ازمسئولیت ها به منظور تمرکز زدایی وظایف و اختیارات از تهران به شهرستان ها و اعتبار بخشی به بدنه انجمن در سراسر کشور اشاره داشت .

فرخنده کیش: به دنبال تقویت و تحکیم جایگاه انجمن هستیم.
فرخنده کیش افزود : انجمن سینمای جوان همواره با تمام توان آماده بوده است تا از طریق حذف خلاء های فرهنگی و هنری و تلاش برای تقویت این حوزه بیش از پیش در خدمت جامعه هنری کشور باشد و برای تثبیت این موضوع همراهی و حمایت مجموعه های فرهنگی و مدیران ارشد استانها را می طلبد . همچنین حمایت های مادی و معنوی مدیران و مسئولین فرهنگی موجب تقویت این حوزه خواهد شد و با این پشتیبانی می توان مسایل و مشکلات فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی جامعه را مرتفع کرد.

همراهی نمایندگان مردم و مدیریت ارشد استان همدان می تواند جایگاه همدان را در حوزه فرهنگ و هنر خصوصا سینما مجددا به نقطه ی اوج خود بازگرداند.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن بیان این که هنر یک نعمت الهی است به همراهی خانه ملت و نمایندگان برای رفع موانع و مشکلات فرهنگی و سینمایی کشور پرداخت و گفت : تلاش خواهیم کرد در جهت تقویت این حوزه قدم های جدی برداشته شود وپیگیر هستیم تا مشکلات مردم در تمام حوزه ها خصوصا فرهنگی مرتفع شود . و هرجا احساس کنیم حقی تضییع شده ورود می کنیم و به دنبال احقاق حقوق مردم هستیم . حمایت از انجمن سینمای جوانان ایران را به دلیل علاقه ای که مدیران این مجموعه به مردم و خدمت به هنر دارند در اولویت قرارداده و با وحدت بین نمایندگان به دنبال تقویت و تحکیم جایگاه انجمن سینمای جوانان ایران در عرصه های فرهنگی جامعه خواهیم بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *