دیدار سفیر یونان با دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران

دیدار سفیر یونان با دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران

سیدصادق موسوی و دیمیتری الکساندراکیس در نشستی صمیمانه پیرامون همکاری‌های مشترک به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سید صادق موسوی، دبیر سی‌وچهارمین دوره جشنواره و دیمیتری الکساندراکیس، سفیر یونان، شب گذشته، چهارشنبه ۱۹مهر ماه با هم دیدار کردند.
در این نشست که به پیشنهاد سفیر یونان و به بهانه حضور دو فیلم کوتاه از کشورش در جشنواره سی‌و‌چهارم ترتیب داده شد، دو طرف با تأکید بر مشترکات فرهنگی دیرینه ایران و یونان درباره همکاری‌های مشترک در حوزه فیلم‌سازی و فرهنگی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند. الکساندراکیس ضمن ابراز خوشحالی از حضور دو فیلم یونانی در جشنواره، تمایل خود را برای همکاری‌های فرهنگی و هنری مشترک بین یونان و ایران در هر زمینه‌ای ابراز کرد.
وی با اشاره به این‌که ایران و فرهنگ ایرانی را به خوبی می‌شناسد و به نقاط مشترک بسیار در فرهنگ‌های هر دو کشور واقف است علاقه‌مندی خود را برای ایجاد فضای مناسب و کمک به ساخت فیلم توسط فیلم‌سازان ایرانی در یونان اعلام کرد و با استقبال موسوی و اعلام همکاری متقابل در این زمینه و همچنین تبادل فیلم‌های فیلم‌سازان دو کشور برای شرکت در جشنواره‌های بین‌المللی همراه شد.
در این دیدار دوستانه دبیر جشنواره پیشاپیش از سفیر یونان برای شرکت در جشنواره و مراسم اختتامیه رسما دعوت کرد.

سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه سال‌جاری برابر با ۱۷ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۱۷ به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *