در چهارمین روز از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛ محمدرضا اصلانی از «خلاقیت در سینمای تجربی» می‌گوید

در چهارمین روز از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛ محمدرضا اصلانی از «خلاقیت در سینمای تجربی» می‌گوید

نشست مجازی «خلاقیت در سینمای تجربی» از سری نشست های مجازی «۳۸-۲۰» با حضور محمدرضا اصلانی همزمان با چهارمین روزسی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، امروز جمعه ۳۰ مهرماه و همزمان با چهارمین روز از جشنواره سی‌وهشتم، چهار نشست مجازی از ساعت ۱۱ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.

اولین نشست مجازی از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به «خلاقیت در سینمای تجربی» با حضور محمدرضا اصلانی اختصاص دارد.

دومین نشست مجازی در چهارمین روز برگزاری جشنواره به دومین نوبت از سلسله جلسات «گزارش تجربه‌گرایی» اختصاص دارد که با محوریت «دوربین» و با تدریس مسعود امینی تیرانی از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

سومین نشست مجازی روز چهارم جشنواره به «تکنیک‌های فیلم تجربی» اختصاص دارد که با ارائه لورا یو. مارکس از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در آخرین نشست مجازی روز چهارم هم سومین نوبت از سلسله جلسات «گزارش تجربه‌گرایی» با محوریت «انحراف» و با حضور مسعود امینی‌تیرانی و مسعود مددی برگزار می‌شود که علاقه مندان از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ می‌توانند به‌صورت آنلاین آن را تماشا کنند.

نشست‌های مجازی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ایام برگزاری هر روز با اجرای عطااله مجابی و با ترجمه غزال بخت آزاد برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *