در دومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ مهدی شیری از «تجربه‌گرایی در انیمیشن» می‌گوید

در دومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران؛ مهدی شیری از «تجربه‌گرایی در انیمیشن» می‌گوید

 

نشست مجازی «تجربه‌گرایی در انیمیشن ابزاری برای طرح پرسش» از سری نشست های تخصصی مجازی «۳۸-۲۰» با ارائه مهدی شیری در دومین روز از سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه و همزمان با دومین روز از جشنواره سی‌وهشتم، چهار نشست مجازی از ساعت ۱۱ تا ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود.
اولین نشست مجازی از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به «نورپردازی در انیمیشن تجربی» با ارائه آنیتا کیاتکوفسکا-ناگوی اختصاص خواهد داشت.
«تجربه‌گرایی در انیمیشن ابزاری برای طرح پرسش» عنوان دومین نشست مجازی روز دوم جشنواره سی‌وهشتم است که با ارائه مهدی شیری و از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.
سومین نشست مجازی روز دوم جشنواره به «تنوع در فیلم دست‌ساز» اختصاص دارد که با ارائه تورستِن فِلایش از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ میزبان علاقمندان خواهد بود.
در آخرین نشست مجازی روز دوم هم ویرجیل ویدریش به ارائه نکاتی درباره «راهکارهای قصه‌گویی بصری» خواهد پرداخت که علاقه مندان از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ می‌توانند به‌صورت مجازی در آن حضور داشته باشند.
نشست‌های مجازی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ایام برگزاری هر روز با اجرای عطااله مجابی و ترجمه غزال بخت‌آزد برگزار می‌شود.
سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *