حضور مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تا سفیر اکوادور در کاخ جشنواره

حضور مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تا سفیر اکوادور در کاخ جشنواره

چهارمین روز از سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حواشی مختلفی همراه بود.
به گزارش ستاد خبری سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور هیئت داوران جشنواره در روز چهارم اتفاق های متفاوتی را در جشنواره رقم زد.
حمید نعمت الله و مجید برزگر دو داور جشنواره در جریان گپ و گفت های صمیمانه خود پیرامون برخی مسائل سینمایی به بحث و جدل پرداختند و در فضایی مهیج درباره فیلم های یکدیگر سخن گفتند که موجب توجه برخی از حضار در جریان فستیوال شد.
اعضای هیئت داوران با صرف شام در کنار فیلم سازان جوان با این هنرمندان پیرامون فیلم کوتاه سخن گفتند و نکاتی را پیرامون ساخت فیلم کوتاه به این هنرمندان گفتند.
حضور خرمن اورتگا، سفیر اکوادور در جریان جشنواره یکی دیگر از اتفاق هایی بود که سوژه بسیاری از دوربین های حاضر در کاخ جشنواره شد.او با حضور در بخش بین الملل از برخی فیلم های این بخش دیدن کرد.
نشست تخصصی کارگردانی برای مربیان انجمن سینمای جوانان ایران با حضور دکتر الستی نیز در حاشیه جشنواره و در بخشی ویژه برگزار شد. همچنین اولین جلسه کارگاه «هنر، سینما، ارتباط» با حضور صادق صمدی برای مدیران انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد و آخرین روش‌ها و متدهای روز دنیا به آن ها آموزش داده شد.
سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مرتضی رزاق‌کریمی، قائم مقام مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و حبیب ایل بیگی، قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی از این رویداد فرهنگی بازدید کردند. حضور مرضیه وفامهر بازیگر سینما و همسر ناصر تقوایی در کاخ جشنواره در کنار نیلوفر خوش خلق نیز مورد توجه اهالی سینما، عکاسان و خبرنگاران قرار گرفت.
با نزدیک شدن به پایان جشنواره بسیاری از حاضران و مخاطبان با حضور بر فرش قرمز عکس های یادگاری فراوانی گرفتند که حجم بالای ثبت عکس بر روی فرش قرمر و با لوگوی جشنواره قابل توجه بود. پخش بروشور فراخوان نخستین جشنواره تلویزیونی مستند در جریان جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز یکی از حواشی بود که با و.اکنش های متفاوت مخاطبان همراه بود.
سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *