جدول نشست‌های تخصصی مجازی ۳۸-۲۰ منتشر شد

جدول نشست‌های تخصصی مجازی ۳۸-۲۰ منتشر شد

نشست‌های تخصصی مجازی ۳۸-۲۰ همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به‌گزارش ستاد خبری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی مجازی ۳۸-۲۰ به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با روزهای برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در فضای مجازی و به طور رایگان برگزار می‌شود.

بنا بر جدول منتشر شده، محمدرضا اصلانی، احمد الستی، فرهاد توحیدی، مسعود امینی تیرانی، مهدی شیری، محمدرضا فرزاد، مسعود مددی و تی‌یام یابنده،  ۸ سینماگر ایرانی هستند که تجارب خود را به هنرجویان و فیلم‌سازان جوان منتقل می‌کنند.

در بخش بین‌الملل نیز این نشست‌های تخصصی مجازی میزبان کلاوس اِشتاینِک، تورستِن فلایش و بادی مینک از آلمان، آنیتا کیاتکوفسکا-ناگوی از لهستان، لورا یو. مارکس از کانادا، روزبه رشیدی، رضا ریاحی، ویرجیل ویدریش، پیتر چِرکاسکی و میشلا گریل از اتریش، آرنه برو از دانمارک، لیا جوواناتزی بلترامی از ایتالیا است.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست‌ها را به طور رایگان در لایو اینستاگرام معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران به شناسه کاربری amoozesh.iycs@ و همزمان در پلتفرم هاشور به عنوان خانه آنلاین جشنواره و سامانه‌های تیوال و وُدیو دنبال کنند.

 

 

گفتنی است نشست‌های تخصصی مجازی ۳۸-۲۰ با محوریت سینمای تجربی و با اجرای عطا مجابی ۲۷ مهر تا ۱ آبان برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

 

برای دریافت جدول برنامه با سایز باکیفیت کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *