بولتن سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد

بولتن سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد

 

نخستین بولتن خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران همزمان با آغاز این رویداد منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نخستین بولتن خبری سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، همزمان با افتتاح این رویداد، در ۱۲ صفحه منتشر شد.

در این بولتن خبری، گفت و گو با کارگردان فیلم «دریا موج، موج می لرزد»، «کوهریگ»، «جوکر» و «سیندرلا»، به همراه یادداشت‌هایی درباره فیلم‌های «تشریح»، «طاغی»، «شهربازی» و «گوش سیاه» منتشر شده است. 

همچنین گفت و گو با مهمانان بخش بین‌الملل، و اعلام اخبار و گزارش‌های مربوط به جشنواره نیز از دیگر بخش‌های این بولتن خبری به شمار می‌رود. 

در قسمتی از این بولتن نیز، گزارش میزگرد پیرامون فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران منتشر شده است.

شایان ذکر است، علاقمندان به مشاهده این بولتن می‌توانند به سایت جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، به آدرس www.tisff.ir  و  www.iycs.irمراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲۲ آبان ماه در پردیس ملت ادامه دارد.

[button color=”yellow” bgcolor=”#” hoverbg=”#” textcolor=”#” texthcolor=”#” bordercolor=”#” hoverborder=”#” size=”big” align=”center” width=”full” link=”http://www.tisff.ir/fa/نشریه-روزانه-سی-و-پنجمین-جشنواره-بین-ال/” font_weight=”bold” radius=”5″ outer_border_color=”#” icon_color=”#”]دریافت نشریه روزانه سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران[/button]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *