بوسه سیدعباس صالحی بر پیشانی دختر خردسال / حضور کودکان فال‌فروش در جشنواره برای تماشای پویانمایی

بوسه سیدعباس صالحی بر پیشانی دختر خردسال / حضور کودکان فال‌فروش در جشنواره برای تماشای پویانمایی

سومین روز از سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تحت‌الشعاع حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.
به گزارش ستاد خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در روز سوم اکران فیلم دو هنرمند شناخته شده عرصه تأتر، علیرضا کی‌منش و جابر رمضانی اهالی تأتر را به پردیس سینمایی ملت کشانده بود. بسیاری از هنرمندان جوان این رشته و اعضای حلقه تأتر دانشگاهی، مخاطبان امروز سالن‌های پردیس ملت بودند که با گفتگوهای خود پیرامون هنر فضای متفاوتی را نسبت به روزهای دیگر جشنواره به وجود آورده بودند.
حضور یکی از کارگردان‌های اهل استان چهارمحال و بختیاری با لباس محلی، در کاخ جشنواره یکی دیگر از سوژه‌های قابل توجه سومین روز جشنواره بود. این فیلم‌ساز به عنوان سوژه بسیاری از عکاسان، علاقه‌مندان و مخاطبان جشنواره را نیز مجاب به گرفتن عکس‌های سلفی فراوان کرد.
کودکان فال‌فروش و حضورشان در سالن‌های سینمای پردیس و تماشای پویانمایی‌های جشنواره توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. کودکان فال‌فروش با حضور در فضای فرهنگی جشنواره با ایستادن بر روی فرش قرمز، لحظات متفاوتی را در سومین روز جشنواره به وجود آوردند.
اما حضور سیدعباس صالحی در کاخ جشنواره و بازدید از نحوه برگزاری آن اتفاق مهم روز سوم جشنواره بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان این بازدید در یک فضای صمیمانه با علاقه‌مندان فیلم کوتاه و برخی هنرمندان و سینماگران به سخن نشست.
تشکر ویژه دختر خردسال از وزیر بابت برگزاری جشنواره موجب آن شد تا صالحی لحظاتی را به گفتگو با این کودک بپردازد و بوسه او بر پیشانی این کودک به سوژه عکاسان بدل شد.
در ادامه این ماجرا دختر خردسالی نیز بعد از بازدید وزیر به شعرخوانی برای او پرداخت و شعر خود را که سروده خودش بود به وزیر ارشاد تقدیم کرد.
سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۵ تا ۳۰ مهرماه به دبیری سیدصادق موسوی در پردیس سینمایی ملت در حال برگزاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *