به همت انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برگزار می‌شود؛ جلسات تخصصی نقدوبررسی فیلم‌های کوتاه

به همت انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برگزار می‌شود؛ جلسات تخصصی نقدوبررسی فیلم‌های کوتاه

به همت انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) برگزار می‌شود؛
جلسات تخصصی نقدوبررسی فیلم‌های کوتاه

انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) در حاشیه برگزاری سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، مجموعه جلسات تخصصی نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه را برگزار می‌کند.

به‌گزارش ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست‌های تخصصی نقدوبررسی فیلم‌های کوتاه در طول برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هر روز طی دو جلسه به مدت دو ساعت و نیم برگزار می‌شود. جلسه اول هر روز که از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز می‌شود، به نقد و بررسی آثار بخش‌های مستند، تجربی و پویانمایی اختصاص دارد. همچنین نشست تخصصی فیلم‌های داستانی حاضر در جشنواره نیز هر شب با عنوان «شب‌های داستانی» در ساعت ۲۰:۳۰ با حضور صاحبان آثار و فیلم‌سازان برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها به صورت زنده از پلتفرم‌های هاشور و صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران به شناسه کاربری iycs.ir@ پخش می‌شود.

در روز اول برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سینماگران با حضور در نشست‌های تخصصی ایسفا، به تماشا و نقد و بررسی آثار جشنواره سی‌وهشتم می‌پردازند.

برنامه نشست‌های نقد و بررسی آثار در اولین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران(سه‌شنبه ۲۷مهرماه) به میزگرد فیلم‎های تجربی اختصاص دارد و با اجرا و کارشناسی نیما عباسپور با حضور مهدی نادری و بنیامین هفت‌لنگ از ساعت ۱۲:۳۰ در جریان خواهد بود.

همچنین گفت‌وگو درباره فیلم‌های داستانی اکران شده در روز اول جشنواره، با اجرا و کارشناسی آرمان خوانساریان و با حضور ابراهیم ایرج‌زاد و سحر عصرآزاد از ساعت ۲۰:۳۰ در سامانه‌های نامبرده در جریان خواهد بود.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *