به منظور احترام به سیاست‌های مقابله با کرونا و حفظ سلامت اهالی رسانه؛ نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم کوتاه تهران به فیلم کوتاه تبدیل می‌شود/ انتشار فراخوان دریافت سوالات رسانه‌ها

به منظور احترام به سیاست‌های مقابله با کرونا و حفظ سلامت اهالی رسانه؛ نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم کوتاه تهران به فیلم کوتاه تبدیل می‌شود/ انتشار فراخوان دریافت سوالات رسانه‌ها

روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نشست رسانه‌ای این رویداد را با پاسخگویی به همه سوالات، پیشنهادات و انتقادات اهالی رسانه در قالب فیلم‌های کوتاه خبری تهیه، تدوین و منتشر می‌کند.

به گزارش ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، نشست رسانه‌ای این رویداد سینمایی در قالب فیلم‌های کوتاه چند دقیقه‌ای با حضور سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و پاسخگویی به سوالات ارسال شده توسط نمایندگان رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب تهیه و تدوین و منتشر می‌شود.

این اقدام تمهیدی است که به منظور احترام به سیاست‌های کلان مقابله با کرونا حفظ سلامت اهالی رسانه و دست‌اندرکاران جشنواره در شرایط بحرانی و اوج گیری شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده است.

بدین ترتیب از نمایندگان خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها، رسانه‌های شنیداری و دیداری دعوت می‌شود تا سوالات خود را(حداکثر تا سقف ۵ سوال) تا روز جمعه ۲۵ مهر ماه به شماره ۰۹۳۹۹۳۴۳۹۰۲ در واتساپ یا تلگرام ارسال کنند. این سوالات می‌توانند در قالب ویدئوهایی افقی با حضور نماینده رسانه و طرح پرسش‌ها توسط خودشان یا طرح سوالات در قالب فایل صوتی و ارسال آن به شماره تماس درج شده باشد.

زمان انتشار فایل‌های ویدئویی نشست رسانه‌ای جشنواره نیز که از طریق فضاهای مجازی پخش می‌شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی ۷ تا ۱۳ آبان ۹۹ برگزار می‌شود. نشانی سایت جشنواره www.iycs.ir  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *