امیلی دوبوا: اولویتم برای انتخاب فیلم کوتاه داستان و چگونگی بیان آن است

امیلی دوبوا: اولویتم برای انتخاب فیلم کوتاه داستان و چگونگی بیان آن است

یک تهیه کننده فیلم از فرانسه درباره معیار انتخاب خود برای خرید فیلم کوتاه ایرانی گفت: اولویت اولم انتخاب فیلم های داستانی اکشن و اولویت دومم این است که بیشتر از ۲۰ دقیقه نباشد.

 

به گزارش ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران: امیلی دوبوا تهیه کننده فیلم از فرانسه که برای شرکت در بخش بازار شرکت کرده است، در گفت و گو با ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران درباره معیار و اولویت انتخاب فیلم ها گفت: به این دلیل که اولویت ما انتخاب فیلم های مستند و انیمیشن نیست، اولویت اولم این است که از بین فیلم های داستانی اکشن انتخاب کنم.
دوبوا ادامه داد: البته ما فیلم های داستانی درام و داستانی کمدی را نیز می توانیم انتخاب کنیم و محدودیتی در این رابطه نداریم، اما اولویت دیگر ما این است که بیشتر از ۲۰ دقیقه نباشد.
این تهیه کننده فرانسوی درباره معیاری که برای کیفیت فیلم ها برگزیده است، عنوان کرد: اولویت برای ما داستان فیلم و چگونگی بیان آن است و در مرحله بعدی اینکه کیفیت تولیدی خوبی داشته باشد، اهمیت دارد.
او در خصوص سطح آشنایی خود با فیلم های ایرانی گفت: من چندان آشنایی خاصی با آثار و فیلم های ایرانی ندارم و به همین دلیل اینجا هستم.
امیلی دوبوا که تهیه کننده فیلم از فرانسه که برای اولین بار به ایران آمده، در سال ۲۰۱۴ یک فیلم به جشنواره فیلم کوتاه تهران فرستاده بود و امسال برای بخش بازار تهران آمده تا یک فیلم داستانی کوتاه ایرانی را انتخاب کند.
سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران تا ۲۲ آبان در پردیس ملت برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *